Приступаючи до детального змалювання пекла, Котляревський значно відхиляється від язичницького уявлення про нього. Він малює пекло таким, яким його можна побачити на фресках християнських соборів: на них грішники караються за конкретні людські пороки. Письменник намагається викрити їх якнайширше. Інколи ми навіть забуваємо, що перед нами картина пекла, бо кожний рядок поеми - це замальовка з реального буття, пороки якого в гостро сатиричній формі викривав автор. Він замальовує всі сфери людського життя: тут каралися грішники за політичні провини ("що людям льготи не давали", попи - "знали церков що одну"), економічні злочини ("перекупки", шмаровози, ті, хто "поганий продавали крам"), соціальні правопорушення ("всі гайдамаки, всі злодії", "які по правді не судили", "себе що сами убивали"), за моральні вади (брехуни, "піддурювали що дівок", "паливоди і волоцюги", "що продають себе на час"), за відступництво від духовних норм ("всі ворожбити, чародії", "що знали весь святий закон", а "як же були на самоті, то молитовники ховали"). Дістається в пеклі й батькам, "які синів не вчили", і "скучним піїтам", і мудрецям, які не знали, "відкіль взявся світ?", і лікарю, що "чванивсь, як людей морив". Всіх "поселив" у пекло І. Котляревський: багатих і бідних, старих і молодих, чоловіків і жінок, бо гріхи можуть заволодіти будь-якою душею - і тоді людина стає кандидатом у пекло.
Я мрію побувати в Карпатах в цих високих ,чистих горах...Відчути смак гірського повітря та покататися на санчатах.Мені подобаються Карпати тим що у них завжди присутній дух чарівного гірського сімьянина який хоче щоб всі були щасливі і ніколи не ображалися на інших,вели здоровий б життя і любили свою сімью.Я розділяю ці почуття з ним і хочу відчути цей приємно гарне життя бо саме в Карпатах народжується дух свободи та дух швидше бути дорослішим хоча навіть дорослі відчувають смачний подих дитинства який манить їх залишитися дітьми ще хоть би на хвильочку. Карпати - місто мрія , і тому я так хочу побувати в ньому
Загинув доктор Брякус.