Всем привет. нуждаюсь в . кто как записывал в дневник читателя сочинение Владимира Винниченка «Федько-халамидник :) апд нужно, должна закончить дневник читателя!
І. Карпенко -Карий - один з корифеїв української сцени . Драматична творчість І. Карпенка- Карого - найбільше досягнення української класичної драматургії XIX століття . Через величезну пізнавальної та художньої цінності його твори вже понад століття мають неабиякий успіх. «... Цілісність драматичної творчості Карпенка- Карого , - писав його видатний сучасник Іван Франко, - наповнює нас почуттям подиву його талантом. Охопити такий широкий горизонт , заселити його таким безліччю живих людських типів міг тільки першорядний поетичний талант ... ». «Сто тисяч» - значний крок на шляху творчого зростання. 1 . Засудження недоліків суспільного життя. У п'єсі автор вістря своєї сатири спрямував проти сільських глитаїв , пронизаних ненаситної жадібністю до збагачення . Вся увага Карпенко -Карий зосередив на типовому образі « користолюбця ». Невдала спроба дешево придбати сто тисяч фальшивих карбованців виступає лише як епізод , який допомагає глибше розкрити характер персонажів. )2 . Центральний персонаж комедії - Герасим Калитка . ( Це черствий і старанний власник , який понад усе любить землю і намагається її придбати якомога більше. Жадібність збагачення стала єдиною всепоглинаючою пристрастю сільського глитая . Усі вчинки обумовлені цією пристрастю , підпорядковані цій мрії . Навіть родинні почуття у Мошни притуплені власницькими інтересами . Таких , як Герасим Калитка, в 80 -х роках було чимало , що дало можливість зграй шахраїв оббирати цих засліплених жадібністю господарів. 3 . Примарне прагнення Бонавентури . Копач захоплюється заповзятливістю таких , як Калитка, « господарських мужиків » , які поступово прибирають до своїх рук землі . Сам він теж мріє розбагатіти , тому й шукає скарб , перекопуючи тонни землі . Він хоче розбагатіти відразу , без виснажливої щоденної роботи .4 . Своєрідність образу Савки . Кум Мошни , Савка , теж мріє про гроші. Заради них він готовий йти в пекло , віддати душу Люциферу . На Івана Купала він ходив на роздоріжжі кланятися Гнату Безп'ятов і попросити грошей . Заради збагачення він готовий на все , нічого не боїться : «Страшно тільки без грошей , - говорить він , - а з грошима , сказано ж, і чорт не брат».
У сонеті «Голосівки» Рембо пропонує новий принцип формування образу, який будується на вільній асоціації між звуком і кольором, зорових враженнях. Сонет побудований як низка довільних асоціацій ліричного героя між звуками й кольорами, зоровими образами. Голосні звуки дають імпульс його творчій уяві, викликаючи образи, народжені враженнями від зовнішнього світу і напруженого духовного життя. Так, звук «А» асоціюється у поета з чорним кольором смерті, тління, мухами на смітниках — символом усього віджилого, непотрібного. Звук «Е» пов’язується з білим кольором, прадавньою чистотою льодовиків. «І» символізує пурпур, струм крові, бурхливі пристрасті. «У» втілює мудрість зеленої природи і водночас людську мудрість. «О» асоціюється з синім кольором неба, неземними таємницями і нерозгаданим божественним смислом. Кольорово-звукові асоціації співвідносяться між собою за принципом контрасту: чорний — білий (духовна смерть — вічне буття), червоний — зелений (пристрасть — мудрий спокій). Однак для поета все взаємопов’язано, одне краще віддзеркалює інше.
Автор Владимир Винниченко Название "Федько-халамидник" главные герои сколько времени читала за день