Анатолій Дімаров в своїй книжці, тетралогії «На коні і під конем» постає проблеми формування особистості.
Назва твору пов’язана з тим, що в нашому житті ми можемо бути на дні, а можемо мати успіх в чомусь, тобто це антитеза: низ – верх, радощі – біль, гріхи – духовне зростання, норов – поборкання норову.
Якщо приводити приклад з тексту, то життя головного героя саме й показує цю антитезу: гарне – погане. Хлопчик поводив себе не дуже добре, він чубився з братом, шкодив, дратував тварин, крав фрукти та ін. Але у дорослому бутті він змінюється, на місце бешкетника приходить вже людина, яка повна почуттів, здатна на співпереживання. Триває процес соціалізації, герой (Толик) в умовах нелегкого життя набуває таких рис, як: мужність, незламність, витривалість. На його прикладі автор розкриває менталітет слов’янської душі.
Таким чином, в назві закладено загальне уявлення уроків життя: на коні чи під конем.
ответ:
мойсе́й — біблійна особа із закону мойсея у старому заповіті. за біблією — вождь і законодавець народу єврейського, пророк і перший священний автор. для юдеїв, християн і мусульман та вірних інших аврамічних релігій мойсей є одним із найважливіших пророків.
у книзі виходу розповідається, що мойсей вивів євреїв із єгипетського полону в обіцяну землю, водив 40 років по пустелі, отримав від бога десять заповідей на горі синай і помер, не добравшись до святої землі.
більшість незалежних дослідників біблії вважають, що мойсея ніколи не було — інших джерел, в яких про нього мовилося б немає. талмудичний юдаїзм вважає, що мойсей жив у роках 1391—1271 до нової доби, святий єронім наводить як дату народження 1592 рік до різдва христового.