объяснение:
проблеми молоді непокоїли суспільство в усі часи, і тоді, коли люди похилого віку були молодими і коли їх батькам було по вісімнадцять, і вони тільки обирали, якою дорогою їм піти. проблема молоді - одна з основних, тому що, як не банально це звучить, за нею майбутнє.
але чому нам здається, що старше покоління завжди не має рації в тому, що шукає витоки проблем там, де вони на поверхні або шукає їх зовсім не там? напевно, тому, що в сьогоднішньої молоді не так сильно розвинене почуття відповідальності, або воно ще не сильно вкоренилася в молодих душах. коли тобі вісімнадцять років, то здається, що ще все життя попереду, і якщо навіть і зробиш ряд помилок, то є ще багато часу, щоб їх виправити.
але в житті все інакше. мабуть, однією з найактуальніших проблем сучасного українського суспільства є поширення вживання алкоголю та наркотичних речовин серед підростаючого покоління. зневірені підлітки, які не потрібні ні суспільству, ні собі, намагаються знайти заспокоєння в наркотичному та алкогольному дурмані.
нерозривно пов'язана з наркоманією проблема пошуку себе в житті, втрата відповідальності і майбутнього. проблемою сучасних молодих людей є професійне самовизначення. перед випускником школи стоїть багато питань. яку професію обрати? в який навчальний заклад піти навчатися? чи вистачить у батьків коштів заплатити за навчання? як показують різноманітні опитування, більшість випускників, закінчуючи школу, остаточно не відповіли для себе на всі ці питання. дуже часто рішення приймається вже в останню хвилину, а роздуми про правильність вибору ще певний час продовжують турбувати молоду людину і її батьків.
але, головна проблема ще попереду - це працевлаштування. чи знайде молодий спеціаліст роботу по спеціальності після закінчення навчального закладу? відповідь на це питання не завжди є ствердною. особливо це стосується невеликих міст і містечок..
в україні, на жаль, все по-іншому. однак, не всі їдуть на захід, спокусившись швидким заробітком, багато хто залишається і продовжують тягнути українську науку вперед. оцінять їх? чи не зневіряться вони ось також у своїх силах і чи не будуть шукати вирішення проблем у горезвісних грамах або в літрах? невідомо, але це - ще одна проблема сучасної молоді, і над нею варто дуже серйозно подумати.
дійсно, проблеми, які хвилюють сучасну молодь, різноманітні. сьогоднішні молоді люди набагато дорослішим своїх однолітків 60-х або 70-х років. але це означає також і те, що сьогоднішня молодь розумнішає і розуміє, що сподіватися, окрім як на себе, ні на кого. ось це і є той преломний пункт. зрозумівши це, хтось ступає на слизький шлях забуття, а хтось завзято, з усіх сил продовжує боротися. і ті, хто продовжує боротися, справді заслуговують на повагу.
загалом же, наша сьогоднішня молодь прекрасна. у лавах її ми все-таки бачимо більше студентів, ніж неуків, набагато більше працюючих, аніж наркоманів. і це не може не тішити. пройде час, і сьогоднішні молоді люди будуть вирішувати проблеми молоді 20-х років двадцять першого століття і, напевно, застосують свій досвід, нелегко засвоєний ними на рубежі тисячоліть. а поки вони продовжують жити і радіти життю, і вирішувати нагальні проблеми, по суті, самостійно.
а як же наша влада? чому вона не враховує досвід молодіжної політики розвинених країн світу? невже теперішні можновладці думають, що вони пануватимуть вічно? очевидно, що так більшість і думає. тому достукатись до їхнього сумління безперспективно.
наш порятунок у нашій активності, у нашій участі у громадських, пластових, студентських організаціях. і, безумовно, брати безпосередню участь у виборах і голосувати за тих кандидатів у народні депутати, які на законодавчому рівні розроблять нарешті дієву концепцію захисту національних інте-ресів, як перспективи розвитку української державності, забезпечать доступ молоді до освіти незалежно від її майнового стану, розроблять і приймуть закони щодо і підтримки молодих науковців, соціальної підтримки та соціально-правового захисту молоді, сприяння молоді у вирішенні житлових проблем та підтримки молодих сімей, національно-патріотичного виховання молоді тощо. теперішні вибори – це наш шанс змінити якісний склад верховної ради на таких депутатів, які будуть спроможні внести необхідні законодавчі зміни у сфері молодіжної політики. тільки тоді в української молоді з’явиться перспектива, а в держави - європейське майбутнє.
ответ: 6-8 березня у марійському духовному центрі, що у зарваниці, за організації комісії угкц у справах родини відбувся семінар у напрямку «душпастерства чоловіків». участь у семінарі взяли, як голови єпархіальних комісій родини так і миряни, які виявили свою зацікавленість у праці над даним напрямком.
о. тарас бабій, працівник інституту родини та подружнього життя, який значний період життя присвятив вивченню ролі чоловіка опираючись на вчення павла євдокимова, доктора філософії та богослов`я, разом із учасники семінару шукали відповіді на запитання: хто такий чоловік? чому сьогодні чоловіки все менше стають чоловіками? що таке релятивізм та фемінізм і як це стосується чоловіка? пошук чоловічої ідентичності та архетипу. одним із свідчень та поштовхом для учасників став представлений о. тарасом відео- ролик ,у якому джанна джессен, відомий американський християнський оратор, активістка напрямку за збереження життя, людина яка народилась в наслідок солевого аборту, у своєму зверненні у парламентарії промовила до чоловіків :
чоловіки! ви створенні для величності,для того щоб бути чоловіками, я вже надто виснажилась робити вашу ! та подумайте для якої величності ви створенні ,для своєї величності чи величності божої?
чоловіки я надто втомилась робити вашу роботу сказала джанна і тут аналізуючи роль чоловіка та жінки у теперішньому суспільстві ми спостерігаємо руйнівні зміни де жінка бере на себе обов’язки чоловіка а чоловік перебирає на себе більш жіночні риси поведінки.
то яким все таки мав би бути архетип чоловіка у християнському середовищі, перше що спадає на думку християнина це ісус христос, і тут у творах п. євдокімова знаходимо слова, що христос є універсальним архетипом людськості. він є другим , який вміщає в собі все, як перший до народження єви, який поєднював в собі чоловічість і жіночість без роздільності. якщо не христос тоді хто?
шукаючи відповідь пошуку чоловічого архетипу о. тарас пригадав нам уривок від матвія 11: 7-9 «як вони ж відійшли, ісус про івана почав говорити народові: на що ви ходили в пустиню дивитися? чи на очерет, що вітер гойдає його? та на що ви дивитись ходили? може на чоловіка, у м’які шати одягненого? адже ті, хто носить м’яке, по палатах царських. по що ж ви ходили? може бачити пророка? так, кажу вам, навіть більш, як пророка». іван хреститель є той хто готує дороги господеві, той хто здобуває царство небесне силою. чи може саме предтеча є тим архетипом чоловіка?
підсумовуючи спільні напрацювання о.тарас наголосив, кожний чоловік покликаний вирівнювати дороги господеві, кожний на своєму місці повинен готувати дороги господеві. чоловік, який віддаляється від правди губить і свою природу.по завершенні плідної праці у якій активні групи учасників розробили систему почергових кроків у програмі плекання в чоловіка чоловічості, мали змогу почути свідчення учасників в аспекті проходження цього семінару, одне з яких звучало: «запаливши власне світло свічки ми не можемо запалити ним усіх навколо,тому що таким чином вони згорять,ми лише можемо їм віднайти це світло в
объяснение: