М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации

1.Співвідносними з прикметниками є всі займенники в рядку
А мій, який, чийсь
Б такий, стільки, скільки
В наш, ваш, себе
Г хто, що, інший
2.Усі займенники належать до одного розряду в рядку
А весь, інший, наш
Б я, мій, він
В якийсь, дещо, скільки-небудь
Г ніякий, деякий, ніхто
3.Питально-відносні займенники є в рядку
А тобі, меною, нами
Б кого, скількома, чиєї
В нашим, своєю, його
Г цього, стількома, таке
4.Виділене слово є займенником у реченні
А Жили собі дід і баба.
Б Це дерево фруктове.
В Луцьк – це велике місто.
Г Виконали роботу як-небудь.
5.Усі займенники пишуться через дефіс у рядку
А будь/хто, будь/із/ ким, де/хто
Б ні/який, ні/до/чого, бозна/з/ким
В скільки/небудь, у будь/кого, казна/що
Г де/чий, аби/з/ким, будь/що
6.Слово що не є займенником у реченні
А Я знаю, що тобі подарувати.
Б Поважаю людей, що мають мрію в житті.
В Ми переконані, що мир можна зберегти.
Г Що відбудеться на п’ятому уроці?

2-й рівень

7.Скласти два речення, в якому займенник чий у непрямому відмінку в одному випадку був би
питальним. А в іншому – відносним.
8.Виправити помилки, пов’язані з уживанням займенників.
У неділю Лариса зустрічатиме свою подругу. Вона буде в червоній сукні.
Виступив староста класу, який найбільше зібрав макулатури.
Дякую вас, що ви нагадали, скільки зараз годин.
9.Зробити морфологічний розбір займенників із речення (зразок розбору на форзаці в кінці
підручника)
Кожна людина повинна пам’ятати, що поруч з нею є ближні, тому потрібно думати не
тільки про себе.

3-й рівень

10.Дати розлогу відповідь на запитання: «Чому тема «Займенник» вивчається після тем
«Іменник», «Прикметник», «Числівник»?».

👇
Открыть все ответы
Ответ:
Тимур00000000
Тимур00000000
14.03.2023

Непомітно у нашому житті важливе місце посіли гроші. Без них життя людини важко уявити. Кожний товар, послуга й вид

відпочинку мають свою ціну. Навіть людина уявляє собою цінність за розмірами своїх прибутків. Тільки тут може бути пастка.

Деякі люди починають забувати, що бездушні гроші потрібні для комфортного життя. Вони починають, навпаки, жити заради грошей. Бездумне збагачення позбавляє людину задоволення від життя. Треба не тільки заробляти, а й вміти добре відпочити, по­спілкуватися з друзями, до тим, хто цього потребує. Бо в гонитві за грошима можна втратити родину, друзів і самого себе. Добре, якщо людина вчасно зрозуміє, що потрапила в пастку гро­шей. А якщо ні? Такого грошолюбця можна тільки ти, бо життя проходить повз нього.

Станьте володарем грошей, а не їхньою жертвою. Хай вони допо­магають сиротам, інвалідам, дітям і малозабезпеченим родинам. Відчуйте насолоду від доброго вчинку, до людям. А ще не забудьте, що ваші гроші повинні мати чесне джерело. Бо нечесні гроші — брудні, вони щастя не принесуть.

Живіть та насолоджуйтеся життям, цінуйте свій час і чесно за­роблені гроші — все це і є справжнє щастя.

II варіант

Сучасне суспільство не мислиться як суспільство без грошей. У минулому матеріальний статус був також визначальним показни­ком. Хоча, якщо замислитися над тим, що таке гроші, стає якось сумно. З’ясовується, що безцінне людське життя можна оцінити у паперовому грошовому еквіваленті.

Заради грошей люди працюють вдень і вночі, заради наживи люди вирішуються переступити закон і скоюють злочин. Так що ж, ми живемо заради грошей, чи заробляємо гроші заради життя? Від відповіді на це складне питання залежить якість нашого повсякден­ного життя. В історії філософської думки неодноразово з’являлися теорії, які пояснювали смисл людського життя. Для мене найдоско­налішою є теорія, запропонована українським мандрівним філософом Григорієм Сковородою.

Мудрець стверджував, що спочатку людина має пізнати саму себе, усвідомити свої проблеми і душевні потреби: «Якщо хочеш виміряти небо, землю і моря, — повинен спочатку виміряти себе ». Істинне щастя людини — у ній самій, тому треба намагатися досконало пізнати себе і заволодіти цим щастям. Людина, яка не пізнала себе і не вгамувала своїх пристрастей, мало чим відрізняється від тварини. Для того, хто пізнав самого себе, легкою буде будь-яка справа:

Бог найкращий астроном і найкращий економ.

Вічная природа-мати

Зайвини не може мати.

Наступним кроком на шляху вдосконалення людської природи є вибір правильного життєвого шляху, правильний вибір майбутньої професійної діяльності. Дійсно, якщо щоденні походи на роботу при­носять не тільки матеріальну вигоду, а й моральне задоволення, люди­на відчуває себе щасливою. ІІрадя, будь-яка, аби вона була «спорідне­на», аби людина любила її і вкладала у неї душу — одне з джерел дос­татку, радості й задоволення. «Рідне щастя» для Сковороди було «нев знатній посаді, не в гожості тіла, не в гарній країні, не в славному часі, не у високих науках, не у щедрому багатстві». Він високо цінує тих, хто « в неспоріднене собі діло не втручався », і застерігає народною муд­рістю: «Якщо не народжений, не сунься в книгочество».

Мав філософ і свої погляди на багатство. Він вважав, що, насолод­жуючись багатством, людина ніколи не відчує справжнього щастя. На думку Г. Сковороди, багатство, читай гроші, — це зло, яке пород­жує зло: «Багато хто, потоптавши природу, вибирає для себе ремесло наймодніше і найприбутковіше, але сим вони лише ошукують себе. Прибуток не є утіха, але мусить слугувати для задоволення тілесних потреб, а коли се й утіха, то не для серця, утіха для серця матиме у спорідненій праці». Проте це не означало, що-філософ оспівував бідність. Він відстоював загальну рівність, шанував бідних за їхню моральну чистоту, працьовитість і сердечну радість: «не той бідака, хто не має, але той, хто по вуха в багатстві ходить, не прикладає до нього серця, тобто на нього не сподівається». Іншими словами, і бага­та, і бідна людина може бути високоморальною, духовно чистою, але цього рівня легше досягти людині, яка не обтяжена зайвими турбо­тами про хліб насущний.

Важко не погодитися із людиною, яку шанували в народі за порядність і мудрість. Гроші — це не найголовніша цінність у людсь­кому житті. Якщо гроші починають керувати думками людини, якщо гроші починають визначати вчинки людини — то справжнє лихо. Гроші — це не найголовніша цінність, а лише умовна одини­ця, за до якої люди вирішують повсякденні проблеми. Адже сучасній людині важко адаптуватися в сучасному суспільстві: без грошей не отримаєш освіти, не вилікуєшся, не нагодуєш свою ро­дину. Таким чином, відповідь на питання, поставлене у заголовку проста: у всьому треба дотримуватися міри. Гроші можуть принес­ти людині щастя, якщо вони чесно зароблені й витрачені на благо.’

4,6(21 оценок)
Ответ:
amirgrossman
amirgrossman
14.03.2023

Грубість , це напевно те чого так не любить кожен з нас у комусь , але сам користується цим напевно щохвилини.Це дуже погана риса характеру.На мою думку ми застосовуємо грубість тоді , коли не хочемо показатись комусь слабким , або гірше його.Це скоріш за все демонстрування сили , можливо навіть не сили , характеру , того що він не гірший. Застосування грубості ніколи не призведе до чогось доброго. Краще дати зрозуміти людині все без зайвих криків , сварок та непорозумінь...Потрібно насамперед пам'ятати те , що ми не ідеал і потрібно поводитись добре , якщо ви хочете досягнути чогосьОтже на мою думку грубість - це демонстрування сили. Але стараймось відівчовуватись від поганого і пам'ятати про хороше).

4,8(3 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Українська мова
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ