Півтора зошита,два рази,чотири оберемки,півтори зміни,півтора дня,три місяці,три рядна,два училища,два острови,перед першим грудня,два озера,два з половиною вагони,два цапа,чотири дерева,три стільця,три з половиною ящика,два комп'ютери,три місяці,чотири уроки,два кролика,три апельсини,дві п'яті метра,два з половиною кілограми,сорок з половиною процентів,п'ять десятих відсотків,півтора місяці,півтора року,двадцять чотири трактора,чотири планшети,три сантиметри,два коктейлі,чотири учня,одна слива,п'ять картин,два кілометри,шість автобусів,три ананаси,вісім ожин,п'ять удавів,два килими,півтора пирога,десять островів,чотири светри,п'ятнадцяте квітня,вісім лящів,сім стебла,три колеса,два смайлики,дев'ять кольорів,чотири будинки.
Объяснение:
З
часів перших цивілізацій незмінним супутником лікування, заснованого на засадах науки, було цілительство, яке в різних народів у різні періоди практикувалося шаманами, чаклунами, відьмами, жерцями, екстрасенсами, біоенергоінформаційними терапевтами тощо.
З одного боку, вони завжди були конкурентами у боротьбі за пацієнтів, а з іншого — сполучними посудинами. Є чимало прикладів, коли в цілительство ідуть дипломовані медики, а екстрасенси прагнуть отримати медичну освіту. Я вже не кажу про пацієнтів, які у пошуках лікування без будь-якого внутрішнього конфлікту вільно мігрують з однієї структури в іншу або навіть користуються обома водночас.
Які вони, екстрасенси? Що являє собою феномен цілительства в широкому соціальному та культуральному контексті? Чим пояснюється їхній успіх у населення? Ці питання зацікавили Олену КАРАГОДІНУ, доктора медичних наук, завідувачку кафедри соціальної роботи та практичної психології Академії праці і соціальних відносин (Київ). Респондентами її дослідження стали цілителі, що проходили перевірку біоенергоінформаційних здібностей в експертній комісії Української асоціації народної медицини (УАНМ) відповідно до процедури, встановленої Міністерством охорони здоров’я.