М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации

Составить характеристику героев стиха я.купалы "магила льва" на языке цитатами

👇
Ответ:
Мастер002
Мастер002
16.02.2020

вот )))))))))))))))))))))))))))))))))))


Составить характеристику героев стиха я.купалы магила льва на языке цитатами
Составить характеристику героев стиха я.купалы магила льва на языке цитатами
4,8(90 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
Музыкальной школе Школа! Твой порог незабываем:
Ранец, сменной обуви мешок…
Первый раз мы с мамами шагаем,
А, вернее, делаем шажок. Трепетно, взволнованно и странно –
Мир богатства звуков, волшебство!
Был для поступающих желанным,
А играть – уменьем, колдовством. Пальцы наши были неуклюжи,
Руки непослушны… Тяжело.
И от звуков увядали уши,
Создавалось наше мастерство. Мы трудились всяко: наслаждались
Звуками, ленились иногда,
И по-разному мы все старались,
И летели чередой года… Снова у знакомого порога –
Покидаем этот чудный храм
И уносим в душах очень много,
Да и много оставляем там! До свиданья, дорогая школа,
Светлый холл, порядок и уют,
Ребятишек хоровод веселый,
Где 7 лет давали нам приют. Где учили, прививали знанья,
Расширяли души, кругозор,
Среди всех сокровищ мирозданья
К музыке наш обращали взор. Музыка нам в души проникала,
Забирала навсегда в полон,
И за то, что нашей жизнью стала,
Вам, учителя, земной поклон!
4,4(73 оценок)
Ответ:
rvarapp
rvarapp
16.02.2020
Пробач я погано знаю україській але ось На думку Н. М. Гальковского, «в купальському святі поєдналося два елемента: язичницький та християнський»[12]. Дохристиянське назва свята невідомо. Назва Іван Купала має народно-християнське походження і є слов'янським варіантом імені Іоанн Хреститель[13], оскільки епітет Іоанна - перекладається з грецької як «купатель, погружатель» (грец. βαπτιστής)[14]. Така назва свята було обумовлено і власне слов'янськими уявленнями: праслав. kǫpati означало ритуальне обмивання, очищення, яке здійснювалося у відкритих водоймах[15]. Тому, з одного боку, саме цей дієслово був застосований для перекладу епітета «хреститель», а з іншого боку, назва свята пізніше було переосмислене народної етимології і пов'язане з ритуальними купаннями в річках під час цього свята.[джерело не вказано 17 днів]

Деякі науково-популярні[16] і неоязыческие[джерело не вказано 17 днів] видання пов'язують свято з язичницьким божеством Купала, посилаючись на «Густинський літопис». Він відзначається практично у всіх слов'янських народів. Зокрема, в Латвії в цей день відзначають свято Ліго, ритуали якого практично нічим не відрізняються від купальських[16]. Проте дана точка зору не поділяється вченими, оскільки вкрай сумнівно колишнє існування в слов'янському язичництві самого цього божества. Вперше про божество «Купала» згадується в пізньої Густинському літописі (XVII століття), і є плодом непорозуміння: літописець, знаючи про «бісівських ігрищах» на Івана Купалу, прийняв назву свята за ім'я язичницького бога. Згодом це непорозуміння було повторено переписувачами, а потім і попередніми дослідниками слов'янської міфології, в результаті чого у слов'янському пантеоні з'явилося нове «божество»[17]. На ділі ж Купала божеством ніколи не був і міг з'явитися в народних уявленнях лише як фольклорна персоніфікація свята, відбилася, наприклад, в піснях[18].
4,5(100 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Беларуская мова
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ