М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
OgoKatya
OgoKatya
18.05.2023 02:14 •  Биология

Суретте берилген буйректин 3,6,7 курылымдык боликтерин атап корсетиныз​


Суретте берилген буйректин 3,6,7 курылымдык боликтерин атап корсетиныз​

👇
Открыть все ответы
Ответ:
Tara2017
Tara2017
18.05.2023
Уровни организации живой материи — иерархически соподчинённые уровни организации биосистем, отражающие уровни их усложнения. чаще всего выделяют семь основных структурных уровней жизни: молекулярный, клеточный,органно-тканевой,организменный, популяционно-видовой, биогеоценотический и биосферный. в типичном случае каждый из этих уровней является системой из подсистем нижележащего уровня и подсистемой системы более высокого уровня. следует подчеркнуть, что построение универсального списка уровней биосистем невозможно. выделять отдельный уровень организации целесообразно в том случае, если на нём возникают новые свойства, отсутствующие у систем нижележащего уровня. к примеру, феномен жизни возникает на клеточном уровне, а потенциальное бессмертие — на популяционном[1]. при исследовании различных объектов или различных аспектов их функционирования могут выделяться разные наборы уровней организации. например, у одноклеточных организмов механизмы регуляции изучаемого процесса. одним из выводов, следующих из общей теории систем является то, что биосистемы разных уровней могут быть подобны в своих существенных свойствах, например, принципах регуляции важных для их существования параметров
4,6(72 оценок)
Ответ:
kolesnikov20021
kolesnikov20021
18.05.2023

Объяснение:

Що таке спрайти в середовищі Scratch 2?

У Scratch 2 виконавців також називають спрайтами (англ. sprite — уявний герой). Усі спрайти мають свої властивості: ім’я, положення на Сцені, розміри, напрямок, у якому вони будуть рухатися, колір костюма та інші. Кожна із цих властивостей має своє значення.

2. Які властивості мають програмні об’єкти в середовищі Scratch 2? Як їх можна переглянути?

Спрайти виконавця Ball та його образи на вкладці Образи в центральній частині вікна. Значення деяких властивостей об’єкта та його образів ви можете бачити на цьому малюнку, інші можна переглянути в розділі Інформація для цього виконавця.

Програмним об’єктом у середовищі Scratch 2 є також і Сцена. Сцена має такі властивості: розмір (480 на 360 кроків виконавця) і тло. Якщо вибрати цей об’єкт, то на вкладці Тло можна змінити зображення на тлі Сцени, використавши кнопки на панелі інструментів: обрати з бібліотеки, намалювати у графічному редакторі, завантажити з будь-якого файла з графічним зображенням.

3. Якими можна змінити значення властивостей об’єктів у середовищі Scratch 2?

Група Рух - Група Вигляд

4. Які властивості має об’єкт Сцена? Якими можна змінити тло Сцени?

Значення деяких властивостей спрайтів можна змінити в розділі Інформація, наприклад: ім’я об’єкта, напрямок руху, стиль обертання; інших - у вбудованому графічному редакторі у правій частині вікна (початкове положення на Сцені, колір, розміри тощо). Змінити значення деяких властивостей спрайтів можна і під час виконання проекту. Наприклад, через кілька кроків руху змінити колір об’єкта або його розміри, змінити положення об’єкта або взагалі сховати під час виконання деякої умови, змінити тло Сцени під час переходу на новий кадр сценарію тощо.

5. Якими можна створити новий спрайт у середовищі Scratch 2?

Створити новий спрайт або вибрати тло для Сцени можна кількома обрати готовий об’єкт із бібліотеки, намалювати у графічному редакторі, уставити з файла, сфотографувати камерою.

6. Які дії можна виконувати над об’єктами в середовищі Scratch 2? Які засоби для цього можна використати?

В одному проекті для кожного виконавця може бути створено кілька скриптів, кожний з яких описує дії об’єкта на настання тієї чи іншої події. Кожен скрипт починається з команди, блок якої має особливу форму - до нього зверху не можна приєднати іншу команду.

7. Як можна змінювати значення властивостей об’єктів під час виконання проекту в Scratch 2?

Як бачимо у цих фрагментах, події (натискання клавіші пропуск або кнопки миші) приводять до змінення значень властивостей спрайта - зміна положення, розміру, кольору.

Усі спрайти мають свої властивості: ім’я, положення на Сцені, розміри, напрямок, у якому вони будуть рухатися, колір костюма та інші. Сцена як об’єкт середовища Scratch 2 має властивості Тло та розмір. Кожна із цих властивостей має своє значення. Переглянути та змінити значення властивостей об’єктів можна в розділі Інформація або у вбудованому графічному редакторі.

4,8(62 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Биология
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ