М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
fooorl
fooorl
03.04.2022 12:29 •  Другие предметы

Read the invitation and circle the correct words. — Прочитайте приглашение и обведите правильные слова. You are invited to The School of Art

👇
Ответ:
olesyasa1
olesyasa1
03.04.2022
1) Graduation Show
This year’s 2) thrilling show is the 3) culmination of four years’ work for our students. Our 4) graduates will be available to discuss their 5) exhibits.
Drinks will be served from 6.30 and the 6) exhibition will be officially opened by 7) sculptor Eli Harrison at 7.00.
Вас приглашают в Художественную школу
Выпускное шоу
В этом году захватывающее шоу стало кульминацией четырехлетней работы для наших студентов. Наши выпускники смогут обсудить свои экспонаты.
Напитки будут поданы с 6:30, и выставка будет официально открыта скульптором Эли Харрисоном в 7.00.
4,5(54 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
89115603408
89115603408
03.04.2022
После реставрации монархии в обществе наступила относительная стабильность. Король и парламент боролись порой жёстко, но только в виде политических дебатов. Ситуация изменилась со смертью не оставившего законных наследников Карла II. В правление второго сына Карла I Якова II правительство не скрывало своих прокатолических симпатий. Они стали главной причиной Славной революции, заменившей Якова II на мужа его сестры Марии – Вильгельма II Оранского. С этого времени неотъемлемой частью политики правящих кругов стало неуклонное англиканство. Католикам законодательно было запрещено занимать престол и места в палате лордов.
В результате Славной революции полномочия парламента начали во многом напоминать нынешние. Частью политической жизни стало равновесие отдельных ветвей власти, включая парламент и королевское правительство. Но сам парламент формировался не всем населением. Палата общин избиралась от определённых городов. При этом для избирателей действовал высокий имущественный ценз. В итоге парламент представлял интересы только высшего слоя общества, включая предпринимателей. В этом парламенте на весь XVIII век сохранилось политическое противоборство между вигами (представлявшими больше предпринимателей), на основе которых развились либералы и тори (представлявшими земельную аристократию), которые позже также стали называться консерваторами.
4,4(86 оценок)
Ответ:
VitalЯ
VitalЯ
03.04.2022

Объяснение:

Не ушин неден кауип

Мен заманнан қорқып барамын…»

Жалпы, Асан Қайғы есімі зар заман ақындарының ішінен Мұрат Мөңкеұлының шығармаларында көп ұшырасады. Мұның өзіндік себебі бар. Мұрат ақын Асан тол­ғауларынан басталатын «ауа көшу», «қоныс аудару» сарынына үн қосады. Қоныстың құтсыздығы – ақынның негізгі тұжырым­да­рының бірі. Ол көшкен елдің әйгілі адамда­рын санамалап жырға қосқанда, Асан есімін ауық-ауық атап отырады: «Артынан қазақ жұрты кетем деген, Соңынан Асан бидің жетем деген», «Асан би жердің үстін барлап кетті», «Қонысқа таласасыз бұ заманда, Біз түгіл Асан Қайғы тентіреген», «Қазтуған, Асан Қайғы, Орақ Мамай, Біз түгіл осылар­дан қалған қоныс», т.б… Қазақтың басына бұлт үйірілгенде жайлы қоныс іздеу идеясын Асан бастаған тұлғалардың әрекеті арқылы негіздеген Мұрат ұлы ойшылдың болжал өлеңдерінің де табиғатын сезінеді:

Заманның болар тәрізін,

Асан Қайғы әулие

Көзі көрмей байқады.

Тегінде, Мұрат шығармаларын оқығанда ақынның өзі ғұмыр кешкен өлкедегі жер-су атауларына өте жетіктігін, өңірдің тарихына қатысты аңыз-әңгімелерді жақсы білетінін аңғаруға болар еді. Бабаларының басқан ізіне қарап, тұлғаларды жоқтайтын «Үш қиян» толғауында қазақ жұртының өткен өмірінен мәлімет беретін сан алуан атаулар мен есім­дер көптеп кездеседі. Мұраттың жырында «Атамыз өткен Асан би, Мұны да құтсыз деп айтқан жер» делінгендей, қоныстан қоныс таңдап, жер үстін шарлаған ойшылдың аз-кем тұрақтаған мекені болған көрінеді:

Ақтөбе менен Қорғанша –

Асан Қайғы бабаның

Қызыл тастан үй салдырып,

Он жыл тұтас отырып,

Әңгіме құрып кеткен жер.

Мұның бәрі ақынның Асанның шығар­маларының сарынын толғауларына арқау еткенін, оның өзіне қатысты ауыздан-ауызға жеткен әңгімелерді санаға сіңіріп өскенін дәлелдейді. Ал басқа зар заман жыршыла­рының өлеңдерінде Асан есімі аталмайды. Бірақ оларға тән сәуегейлік айту үрдісі данагөй тұлғаның толғауларынан бастау алатыны анық.

Эсхатологиялық түйсікті оятатын үрей, қорқыныш, қауіптің пайда болуы – айнала­дағы құбылыстардың жақсылық әкелмесіне көз жеткізгендіктің белгісі. Заманақырдың алғы шарттары ретінде сипатталған жаманат нышандары зар заман жыршыларының шығармашылығында толық көрініс тапқан. Әрине, әрқайсысының таным-тағылымы әр қилы. Бірақ бәрінің де ортақ байламы «таби­ғат азды, заман азды, адам азды» тұжырымы төңірегінде тоғысады. Осы нақты шешім келешекке қауіп ойлатады. Белгісіз болашақ­тың бейнесі көңілге қорқыныш ұялатады, үрей туғызады. Күнделікті тіршілігіндегі келеңсіз нәрселердің көбеюін жаман ырым көріп, алдағы күннен секемденеді. Себебі, фольклоршы ғалым Болатжан Абылқасымов тұжырымдағандай, «әу баста а маңайында болып жатқан сан түрлі құбылыс­тың сырын әр түрлі белгісіз күштерден көруі заңды». Бір атап кетерлік нәрсе, бұл қара бастың қамы, жеке адамның сезімі емес, халықтық үрейдің поэзияда ақындық «мен» арқылы айтылуы. Мысалы, Мұрат Мөңке­ұлы­ның мына ой-тұжырымдарын осы тұрғыдан түсінгеніміз дұрыс.

Мен заманнан қорқып барамын,

Кейінгі өскен жас бала,

Кіріптарда қалар деп

4,8(2 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Другие предметы
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ