Арман алысқа жетелейді демекші менің де өз арманым бар.Менің арманым-әнші болу.Әншілікті жаным сүйеді.Бірақ бұл жай ғана ойым,болашақта басқа мамандық таңдап қалуым да ғажап емес.Жалпы өзім патриоттық,лирикалық,классикалық әндерді сүйіп тыңдаймын.«Армансыз адам қанатсыз құспен тең» демекші армансыз адам да болмайды.Қазіргі арманым ата-анама үлгілі қыз болып,сабақты жақсы бітіру.Ата-ана баланың көз қуанышы,бірақ қыз бала үшін ананың орны өте зор,сондықтанда анамды қуантқым келеді.Жаман оқимын дей алмаймын,құдайға шүкір сабақты жақсы оқып жүрмін.Арманымыз биікте болсын!Әрқашанда арманымызға ұмтылып,талпынып,шарықтау шегіне жетейік достар!
Фонвизин следует законам классицизма: в комедии «Недоросль» мы видим единство времени, места, действия, она написана ясным и точным языком (по крайней мере, в репликах Стародума, Правдина, Милона и Софьи). Возможно, единство действия нарушается в пятом действии, когда Стародум решает отпустить Простакову, а Правдин все же наказывает ее как чиновник, нет единства в их решениях. Также у Фонвизина есть противопоставление мира идеального и мира невежественного, но, к сожалению, положительные персонажи написаны не так убедительно, как отрицательные.
Фонвизин следует законам классицизма: в комедии «Недоросль» мы видим единство времени, места, действия, она написана ясным и точным языком (по крайней мере, в репликах Стародума, Правдина, Милона и Софьи). Возможно, единство действия нарушается в пятом действии, когда Стародум решает отпустить Простакову, а Правдин все же наказывает ее как чиновник, нет единства в их решениях. Также у Фонвизина есть противопоставление мира идеального и мира невежественного, но, к сожалению, положительные персонажи написаны не так убедительно, как отрицательные.