Весняні роботи на присадибній ділянці завжди починаються з приведення його в порядок після зими. Потрібно прибрати торішнє листя, облом гілки, сміття і, звичайно, забратися в будинку. Під час першої поїздки на дачу не забудьте взяти необхідний інвентар для прибирання - граблі і мітли. Якщо сміття багато, то для його перевезення знадобиться садова тачка.
Тачки з об'ємом корита в 65-80 літрів мають одне колесо для транспортування, а більш місткі (понад 100 літрів) оснащуються двома колесами і можуть витримувати навантаження вагою в 200-300 кг, тому їх можна ще використовувати для перевезення будівельних матеріалів.
Корисна порада. Вибираючи граблі, зверніть увагу на матеріал, з якого вони виготовлені: пластикові підходять для прибирання листя, а металеві здатні збирати більш твердий сміття. Крім того, вони розрізняються за формою робочої частини: віялові призначені тільки для прибирання, а звичайні садові граблі ще й для розрівнювання грунту.
Якщо Ви хочете прикрасити свою ділянку, можна встановити невеликий фонтан поблизу зони відпочинку або зробити ставок. Сьогодні на ринку садового інвентарю продається все необхідне для цього: від ємностей під ставок і насосів до фільтрів, аераторів, комплектів управління. Ви легко зможете створити невеликий оазис свіжості в своєму саду, прикрасити його квітами, камінням і декоративними елементами. Це місце стане улюбленим для дітей і дорослих.
Християнство як вчення, як ідеологічна система, як релігія запроваджене на Русі 988 року за часів князювання Володимира Святославовича, його прийняття було закономірним для тогочасного розвитку давньоруського суспільства, підготовленим усім ходом історії та об'єктивними потребами доби. Язичництво становило собою ідеологію первісного суспільства, Русь же наприкінці X ст. була суспільством класово розшарованим, антагоністичним. Вона потребувала релігії, яка б об'єднала всі давньоруські племена. З іншого боку, релігії, яка б підтримувала суспільно-економічні процеси класового ранньофеодального суспільства, підносячи авторитет князя і зміцнюючи його владу. В цьому полягало внутрішньополітичне значення християнства як державної релігії Київської Русі.