Сразу после освобождения эти страны не относились ни к социалистическому миру, ни к капиталистическому, потому и были названы третьим миром. Они столкнулись с многочисленными проблемами,
В антиколониальных движениях часто участвовали различные, и даже противоположные по своим взглядам политические силы, избавившись от обшего врага, они часто начинали борьбу друг против друга. Потому первой проблемой нередко становились гражданские войны, которые порой продолжались десятилетиями.
Новые государства, как правило, имели те же границы, что и бывшие колонии. А колонии создавались без учета этнической карты, разделяя границами многие народы и объединяя под единой властью народы, издревле враждовавшие- Потому конфликтом политическим часто прибавлялись и этические, самый известный из них — геноцид в Руанде.
Кроме этнических наблюдаются и религиозные конфликты, так как в Афире в своё время действовали проведники и исламские, и христианские, причём как католические, так и протестантские. Освободившиеся, колонии обычно не отличались, высоким экономическим развитием. В основном своими метрополиями они использовались как сырьевые придатки и рынки сбыта Потому встала проблема создания современной промышленности и соответствующей инфраструктуры, модернизации экономики и жизни в целом. Учитывая войны, а также весьма вялую во многих случаях модернизацию, высокую рождаемость и распространение болезней появился целый ряд других проблем, таких как создание современной системы здравоохранения и элементарно борьбу с голодом, эти страны требуют участия мирового сообщества, посылки значительных объёмов гуманитарной помощи.
Последнее время стали актуальны также проблемы, связанные с изменением климата. Самая опасная из них — опустынивание земель.
"Мабуть, із часів Котляревського не сміялась Україна таким життєрадісним, таким іскрометним сонячним сміхом, яким вона засміялась знову в прекрасній творчості Остапа Вишні", - писав Олесь Гончар. Саме в усмішках найповніше виявилася чиста, щедра і весела душа письменника. Герої оповідок - мисливці-невдахи і фантазери, добродушні, щирі селяни. І майже в кожному творі присутній мудрий і дотепний, усміхнений та іронічний оповідач, який уособлює позицію автора, підкреслює єдність автора з його героями. Оповідач в усмішках Остапа Вишні - людина життєлюбна, оптимістично настроєна. Він передає ставлення автора до всього, про що розповідається у творах. Оповідач неабиякий філософ, начитана людина, адже знає творчість Антуана де Сент-Екзюпері, читав "Маленького принца". З любов'ю і захопленням малює він серпневий зорепад і нічне небо: "Швиргається вгорі якийсь космічний хлопчисько зорями, залишаючи в чорно-синій безодні золоті смуги..." До живої природи оповідач ставиться особливо трепетно, персоніфікує її: "До озерця ви підходите вже тоді, коли качки "повиключали мотори", почистили зуби, зробили на ніч фізкультурну зарядку з холодним обтиранням, і, поклавши на водяні лілеї голови, полягали спать...". Ласкавими, пестливими словами розповідає оповідач про красу природи в "Мисливських усмішках", ніжно називає птахів та звірів: перепілочка, веприк, лисичка, дає їм яскраві і точні характеристики. "Мисливські усмішки" Остапа Вишні - це своєрідна поетична зооенциклопедія рідного краю. Оповідач усмішок - людина з ніжним серцем, чий внутрішній світ розкривається завдяки численним ліричним відступам. З любов'ю до природи, з повагою до читачів виступає оповідач. Він вчить не полювати, а охороняти усе живе, він примушує замислитися над нашим ставленням до навколишнього середовища, виховує почуття любові до рідної землі. У "Зенітці" оповідач веде діалог з дідом Свиридом, захоплюється його мужністю, підводячи нас до висновку про непереможність нашого народу. Тонкий гумові, любов до природи, до людей наскрізно проймають твори Остапа Вишні. Його сміх не ображає, а виліковує, виховує людину. І в цьому допомагає ніжність, душевність і поетичність оповідача усмішок.
"Мабуть, із часів Котляревського не сміялась Україна таким життєрадісним, таким іскрометним сонячним сміхом, яким вона засміялась знову в прекрасній творчості Остапа Вишні", - писав Олесь Гончар. Саме в усмішках найповніше виявилася чиста, щедра і весела душа письменника. Герої оповідок - мисливці-невдахи і фантазери, добродушні, щирі селяни. І майже в кожному творі присутній мудрий і дотепний, усміхнений та іронічний оповідач, який уособлює позицію автора, підкреслює єдність автора з його героями. Оповідач в усмішках Остапа Вишні - людина життєлюбна, оптимістично настроєна. Він передає ставлення автора до всього, про що розповідається у творах. Оповідач неабиякий філософ, начитана людина, адже знає творчість Антуана де Сент-Екзюпері, читав "Маленького принца". З любов'ю і захопленням малює він серпневий зорепад і нічне небо: "Швиргається вгорі якийсь космічний хлопчисько зорями, залишаючи в чорно-синій безодні золоті смуги..." До живої природи оповідач ставиться особливо трепетно, персоніфікує її: "До озерця ви підходите вже тоді, коли качки "повиключали мотори", почистили зуби, зробили на ніч фізкультурну зарядку з холодним обтиранням, і, поклавши на водяні лілеї голови, полягали спать...". Ласкавими, пестливими словами розповідає оповідач про красу природи в "Мисливських усмішках", ніжно називає птахів та звірів: перепілочка, веприк, лисичка, дає їм яскраві і точні характеристики. "Мисливські усмішки" Остапа Вишні - це своєрідна поетична зооенциклопедія рідного краю. Оповідач усмішок - людина з ніжним серцем, чий внутрішній світ розкривається завдяки численним ліричним відступам. З любов'ю до природи, з повагою до читачів виступає оповідач. Він вчить не полювати, а охороняти усе живе, він примушує замислитися над нашим ставленням до навколишнього середовища, виховує почуття любові до рідної землі. У "Зенітці" оповідач веде діалог з дідом Свиридом, захоплюється його мужністю, підводячи нас до висновку про непереможність нашого народу. Тонкий гумові, любов до природи, до людей наскрізно проймають твори Остапа Вишні. Його сміх не ображає, а виліковує, виховує людину. І в цьому допомагає ніжність, душевність і поетичність оповідача усмішок.
В антиколониальных движениях часто участвовали различные, и даже противоположные по своим взглядам политические силы, избавившись от обшего врага, они часто начинали борьбу друг против друга. Потому первой проблемой нередко становились гражданские войны, которые порой продолжались десятилетиями.
Новые государства, как правило, имели те же границы, что и бывшие колонии. А колонии создавались без учета этнической карты, разделяя границами многие народы и объединяя под единой властью народы, издревле враждовавшие- Потому конфликтом политическим часто прибавлялись и этические, самый известный из них — геноцид в Руанде.
Кроме этнических наблюдаются и религиозные конфликты, так как в Афире в своё время действовали проведники и исламские, и христианские, причём как католические, так и протестантские. Освободившиеся, колонии обычно не отличались, высоким экономическим развитием. В основном своими метрополиями они использовались как сырьевые придатки и рынки сбыта Потому встала проблема создания современной промышленности и соответствующей инфраструктуры, модернизации экономики и жизни в целом. Учитывая войны, а также весьма вялую во многих случаях модернизацию, высокую рождаемость и распространение болезней появился целый ряд других проблем, таких как создание современной системы здравоохранения и элементарно борьбу с голодом, эти страны требуют участия мирового сообщества, посылки значительных объёмов гуманитарной помощи.
Последнее время стали актуальны также проблемы, связанные с изменением климата. Самая опасная из них — опустынивание земель.