М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации

Характеристика Игоря в произведении "Экспонат номер бодробно

👇
Ответ:
fukurochanmiup04xjx
fukurochanmiup04xjx
09.02.2021

Образ игоря в рассказе создается от взрослого мужчины ушедшего на фронт к маленькому мальчику, безотцовщине каким его знала только мать Анна Федоровна - бес ползающим, топающим, убегающим в Испанию или решающим непонятные ей задачи, - в конце концов он непременно вставал перед ней медленно спускающимся с первого лестничного марша. И каждый вечер она видела его узкую спину и слышала одну и ту же фразу: - Я вернусь, мама.

Характер Игоря: Игорь рос тихоней, с удовольствием подчинялся своему другу Володьке. (Игорек бежал в Испанию. Мальчики, обреченные на безотцовщину растут либо отчаянными неслухами, либо тихонями, и ее сын склонялся к последнему типу).Из письма его друга мы видим, что Игорь всегда являлся примером для всего отряда.("Ваш Игорь, дорогая Анна Федотовна, всегда являлся примером для всего нашего отделения..."

4,4(37 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
natalyacomandi
natalyacomandi
09.02.2021

PDF түсіріп алу

Бақылау

Өңдеу

Конфуций (лат. Цонфұціұс, қыт. 孔子, немесе қыт. 孔夫子, "Коң әулие"; бзд.551-бзд.479) — көне қытай ойшылы болып, оның ілімі мен философиясы көне Қытай мәдениетіне, сондай-ақ Корея, Вьетнам және Жапония мәдениеттеріне үлкен ықпал еткен.

Қытай пәлсапасы

Ежелгі пәлсапа

孔夫子

Аты:孔丘 (Құң Чиу)Тууы:қыркүйектің 28, 551 ЗБӨлімі:479 ЗБАғымы/салты:Жуше негізін салушыБасты мүдделері:Аламгершілік философиясы, Әлеуметтік пәлсапа, ҚұлықтылықЕлеулі идеялары:Жуше (конфуцианизм)Ықпалы:Жоу дәуірінің қытай саналығынаЫқпалданғандар:Түгелге жуық Шығыс пәлсапашыларына

Конфуций ілімінің ерекшелігі сол, ол адамгершілік мәселелерін бірінші кезекке қойған. Ал рух, аспан денелерінің қозғалу заңдылықтарына еш көңіл бөлмеген. "Өмірдің не екенін білмей жатып, өлімнің, рухтың не екенін қайдан білейік", — деген екен ол. Алайда, көкті пір тұтқандығы ақиқат, көк тәңірісіне құрбандық шалуды оған деген адамдардың көрсеткен құрметі деп түсінген. Кейіннен Қытайдың «аспан асты империя» деп аталуына да осы ұғым өз әсерін тигізген сыңайлы.

Жоғарыда айтылып өткендей, Конфуций өз ілімін адамға бағыттаған. Ол - алғаш рет адамның кісілік тұлғасы туралы ой қозғаған философ. Үлгі тұтуға жарайтын ер адамның адамгершілігі (жень), үлкенді сыйлауы (сяо), әдет-ғұрып, дәстүрді құрмет тұту (ли) жоғарғы дәрежеде болуы тиіс. Адам тумысынан жаман болып тумайды, оны жаман да, жақсы да қылатын өскен ортасы. Конфуций мемлекетті де үлкен отбасы деп түсіндірген. Оның ілімі, жалпы алғанда, үстем таптың мүддесін қорғады, құлдықты сөкет көрмеді, сондықтан да ұзақ жылдар бойы мемлекеттік ресми идеологияға айналып, Қытайдағы қоғамдық өмірдің барлық салаларына өз әсерін тигізді.

Конфуцийдің қазасынан кейін оның ілімі сегіз тармаққа бөлініп кетті. Олардың ішіндегі ең негізгілері идеалистік бағыттағы Мэн-цзы мектебі мен материалистік бағыттағы Сюнь-дзы мектебі. Бұл екі бағыт та Конфуцийдің шәкірттері Мэн және Сюньнің аттарымен аталады. Мэн-дзы Конфуций ілімдерін жинақтап, бір жүйеге түсірумен ғана айналыспаған, сонымен қатар, жаңа ойлармен толықтырып отырған. Мысалы, «адамның табиғаты тек жақсылықтан жаратылған» деген қағида Мэн-дзы философиясының негізгі өзегі болып табылады.

Сюнь-цзы Конфуций іліміне материалистік нышан енгізген. Әлемнің негізі материалдық күш (ци) және оның екі түрі болады (инь және ян). Әлем өзінің табиғи заңдылықтары арқылы өмір сүреді, көк тәңірі - әлемнің құрамдас бөлігі ғана, оны зерттеп, сырын ұқса адамдардың мақсат-мүдделеріне пайдалануға болады, Бақытты, бақытсыз болу, сау немесе ауру, бай немесе қайыршы болу адамдардын өзіне ғана байланысты. Бұл тұжырым Абайдың ауруды жаратқан Құдай, бірақ нақты адамды ауру қылған Құдай емес; байлық кедейлікті жаратқан Құдай: бірақ белгілі бір адамды бай немесе кедей қылған Құдай емес, адамның бақытты яки бақытсыз болмағы өзінен дейтін ойымен үндесіп жатыр.

ӨмірбаяныӨңдеу

Конфуций, Кун-цзы, яғни ұстаз,"Ұстаз Күн" деп атаған.

4,4(11 оценок)
Ответ:
w0bneir
w0bneir
09.02.2021

Объяснение: Середня густина сонячної речовини ρ ≈ 1400 кг/м³

Сонце - центральне тіло Сонячної системи, хоча разом з оточуючими зорями воно становить лише незначну частину гігантського колективу зір і туманностей, який ми називаємо Галактикою. Сонце являє собою розпечену плазмову кулю.  Сонце - найближча до Землі зоря. Маса Сонця 1,990 • 1030 кг (у 330 тис. разів більша за масу Землі). У Сонці зосереджено 99,866% маси Сонячної системи. Сонячний паралакс дорівнює 8,794" (4,263 10"5 радіан).  Відстань від Землі до Сонця змінюється від 1,4710 • 10" м (у січні) до 1,5210 • 10" (у липні), складаючи в середньому 1,4960 10" м. Цю відстань прийнято вважати однією астрономічною одиницею. Середній кутовий діаметр Сонця складає ЗГ59, 3", чому відповідає лінійний діаметр Сонця, який дорівнює 1,392 10' м (у 109 разів більше за діаметр екватора Землі). Середня густина сонячної речовини - 1,41 г/см3. Прискорення вільного падіння на поверхні Сонця складає 273,98 м/с2 Друга космічна швидкість на поверхні Сонця дорівнює 6,18 105 м/с.

Ефективна температура поверхні Сонця, що визначають відповідно до закону випромінювання Стефана-Больцмана, за повним випромінюванням Сонця дорівнює 5770 К. Одиниця світності Сонця дорівнює 4 1033 ерг/с (за 3 млрд. років воно випроменило 4 105Э ерг/с). Якщо припустити, що первісно Сонце складалося з водню, який у результаті термоядерних реакцій перетворився на гелій, то кількість енергії, що виділилася, приблизно складатиме 10%. Звідси випливає, що для підтримки випромінювання на протягом мільярдів років рівні досить, щоб Сонце "витратило" не більш 10% свого первісного запасу водню.

4,5(29 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Другие предметы
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ