1. 1991 жылы 16 желтоқсан - Қазақстан тәуелсіздігі жарияланды.Осыдан ел тарихының жаңа кезеңі басталды. Қазақстан Республикасының шекарасы белгіленіп, мемлекеттік нышандар бекітілді.
2. 1991 жыл 29 тамыз — Семей ядролық полигоны жабылды. 3. 1992 жыл екінші наурыз - Қазақстан БҰҰ-на мүше болды
4. Қазақстан жоспарлы экономикадан нарықтық экономикаға көшті. 5. 1994 жылы алтыншы шілдеде Қазақстан астанасы Алматы қаласынан Ақмола қаласына ауыстырылды.
6. 1995 жылы 30 тамыз Қазақстан Конституциясы қабылданды. 7. 1995 жылы Қазақстан халықтар ассамблеясы құрылды.
8. Қазақстан -2030 жоспарын жүзеге асыру басталды. Институттар құрылып, орта тап азаматтарының өмірлері жақсаруы үшін жағдайлар жасалды.
9. Қазақстан бәсекеге қабілетті 50 ел құрамына кірді.
10. 1991 жылдан бері азаматтардың жалақысы 17 есе өсті. 11. Еліміздің әскери күштері БҰҰ-ның бітімгершілік операцияларына қатыса бастады.
12. 1999 жылы БҰТ енгізілді. 13. Қазақстан ұсынысы бойынша БҰҰ 29 тамызды ядролық сынақтарға қарсы халықаралық күн деп жариялады. 14. 2000 жылы ең ауқымды жоба — Қашаған мұнай және газ кен орны іске қосылды 15. 2017 жылы Қазақстан 2019-ға дейін БҰҰ-ның уақытша мүшесі болды
1) Тема, герой - Лисица.
2) Басня кратко изображает событие, которое имеет поучительный смысл, а поступки животных напоминают поступки людей.
3) В басне высмеиваются людские пороки.
4) Басня имеет поучение (мораль). Различия:
Басня Эзопа написана в виде небольшого поучительного рассказа, притчи. Она содержит мораль.
Басня Лафонтена более развернутая: действие переносится во Францию (лис-гасконец, лис-нормандец); желание Лиса достать виноград усилено тем, что он умирал с голоду; виноград описан заманчивым, притягательным для Лиса. Лафонтен расширяет объяснение отказа Лиса дотянуться до винограда: «Пусть им кормится всякий сброд». Мораль у французского баснописца другая: он оправдывает слова Лиса.
Басня Крылова еще более развернута. Басня напоминает русскую сказку, в ней действует «кума Лиса», употреблены простонародные и устаревшие слова: «кумушка», «яхонты» (рубины), «отколь», «око», «неймет», «попусту». Действия Лисы даны подробно. Прямой морали не выведено, она содержится в русской пословице «Хоть видит око, да зуб неймет», которую Крылов иллюстрирует своей басней