Азан шақырып ат қою. Бала өміріне мән беру«Төлеген деп қойыпты ұлдың атын Жұрт жиып Сансызбай деп атын қойды.» Ат қою тарихынан айтуҚазақ халқының ат қоюға аса үлкен мән бергендігі. Қазір балаға ат таңдауда шеттілдік аттарға үйірсектік.
Сүйінші Қуанышты жеткізген адамға берілетін сый-сияпат, жоралғы «Қыз жақпай өз еліңнен жүрсе саған Төлеген сүйінші бар енді маған» Саудагер сұлу қыз туралы хабар айтады. Бата Игі тілек, алғыс
1. Төлегенге анасы ның бата беруі
2 Сансызбайға Базарбай мен Шегенің бата беруіБатаның түрлері: Ақ бата, сертті бата, теріс бата
Теріс бата Қолды теріс қаратып айтылатын қарғыс түрі. «Егер де біреуің қошемет қылып ерсең мен тұзыма салып, теріс батамды беремін» (69-бет)
Төлегеннің Жібек еліне кетуіне риза болмауыӘмірге ара түскен Абайға әкесі Құнанбайдың теріс бата бергені
Бата аяқ Екі жақ уәделескен соң, жігіт тің әкесінің беретін сыйы«Осының бәрін бата аяққа берсем де құда болармын»Қыз Жібек сөйлеспеген кездегі Төлегеннің ойы
Қалыңдық ойнау Күйеу жігіттің қалыңдығымен жасырын кездесіп жүруі«Төлеген үш ай қалыңдық ойнап, бір күні еліне қайтпақ болып ...»
Түс көру Ұйқы кезінде елестеген әр түрлі көрініс бейне «Мен бүгін бір түс көрдім, түсімде жаман іс көрдім» «Түсімде бір топ қарға көрдім,- дейді Соңынан бір тұйғының ердім «дейді.» Жібек түс көр генін айтып же ңгесін Төле ген ге жіберген тұсы. Сансызбай Қоренге қарсы шығар сәті Жеңгесін Жібектіңа тын ата мауы аттер геу салты Қазақ тілінде табу екені еске түсіріледі.
Арыздасу Бұл өмірден өтіп бара жатқан адам соңғы сағатында туған –туысқандарымен, бала-шағасымен соңғы рет тілдесіп, олармен қоштасады. Қатесі болса кешу сұрайды. Аманатын кейінгілерге айтып кетедіЕш жаманға қор қыл май. Өзің бір алып сүйгейсің Әуелеп ұшқан алты қаз
Етің шекер, сорпаң бал. Төлегеннің өлер кезіндегі соңғы сөзі.
Естірту Біреудің дүние салғанын жақындарына естірту «Жол тосып Қосабада жатып алдым Біреуді мергендікпен атып алдым» Бекежан арада 8 жыл өткен соң Жібекке естіртеді Қарашаштың өлімін Жирен шеге, Шоқан ның өлімін Шыңғысқа естірткен естіртулермен байланыстырылады.
Жұбату Қайғылы адамға күш беру үшін айтылатын сөз «Айналайын, Сансызбай көлге біткен құрағым» Шегенің Сан сызбайға ағасының өліміне қинал ғанда айтқан жұбаныш сөзі.
Жоқтау Қазаға ұшыраған адамның артында қалған жақындарының қайғылы сарынмен айтатын зары, мұң сөзі
«Жайықтың суы ылай –ай
Көр болды көзім жылай –ай
Төлеген сынды мырзадан
Айырдың өзің, құдай-ай» А. Байтұрсынұлының «23 жоқтау» жинағы және тарихтағы жоқтаулар туралы айтылды.
Әмеңгерлік Халқымыздың бұрынғы салты бойынша күйеу қайтыс болғанда оның жесірі “ерден кетсе де, елден кетпек жоқ”, “аға өлсе, іні мұра” деген қағидамен әмеңгерлік жолмен күйеуінің аға не інісінің біреуіне өзінің таңдауы бойынша тұрмысқа шығады. Сансызбай аға аманатын орындап, Жібекпен қосылады
Объяснение:
ұзақ болсада ответ осы.
Каждый из нас ставит себе определённые рамки при выполнении чего-либо. Кто-то готов рискнуть и совершить нечто большее, чем мог раньше. Всё зависит от его Именно поэтому в центре внимания автора текста поднимается проблема безграничности человеческих возможностей. По мнению Д. Гранина существует ряд причин, по которым люди не выявляют до конца свои истинные Например, незнание самого себя приводит к боязни рискнуть и претворить что-то значимое в жизнь, или же в предложениях 8-9 автор указывает на то, что не совершённые ошибки также ограничивают пределы наших возможностей. Человек сам создаёт себе границы, постоянно опасаясь чего-то, однако если он позволит себе ошибиться, то он сможет вновь попробовать и исправиться, тем самым совершенствуя самого себя. Именно избавление от сомнений и страхов может привести к увеличению вариаций своих возможностей.
По словам автора, «каждый может куда больше, чем ему кажется, — он и смелее, чем он себя считает, и выносливее, и сильнее, и при Большинство людей недооценивают себя и перестают идти к чему-то большему, считая, что уже достигли максимума, но если же каждому дать волю своим истинным силам, то результат удивит, так как он будет превосходить всё сделанное раньше.
Источник: https://www.kritika24.ru/page.php?id=77416
Объяснение:
Самый важный обряд у всех народов – свадьба. Ей обязательно предшествуют встречи и знакомства во время сельскохозяйственных работ и на вечёрках. Время свадеб у разных народов наступало не одновременно. Например, русские играли свадьбу осенью, когда заканчивались работы в поле и было много продуктов. Чуваши играли свадьбы в июне, после сева. Решение о вступлении в брак принимали родители, ценились в будущей жене не красота, а трудолюбие и душевные качества. При этом не исключались любовь и взаимность молодых.
Запрещались браки близких родственников, а у калмыков до 10, а порой до 49 колена! Это значит, что у калмыков тщательно велись семейные родословные.
Обязательными этапами свадьбы у всех народов были сватовство, сговор, во время которого определяются время свадебного пира, расходы семей и размер приданого, девичник и свадьба. Сама свадьба представляла собой сложный спектакль, который длился несколько дней.
Объяснение: