История отношений Бога с людьми со времени сотворения мира и до смерти Моисея (Бытие 1:27, 28; Второзаконие 34:5).
Постановления Моисеева закона (Исход 24:3). Этот Закон состоит более чем из 600 предписаний. Среди них выделяется «Шма», или иудейский символ веры. В нем, в частности, говорится: «Люби твоего Бога Иегову всем сердцем, всей душой и всей жизненной силой» (Второзаконие 6:4—9). Иисус сказал, что это «первая и самая важная заповедь» (Матфея 22:36—38).
Имя Бога Иегова встречается в Торе около 1 800 раз. Употреблять Божье имя в ней не запрещается. Наоборот, Божьему народу дается повеление его произносить (Числа 6:22—27; Второзаконие 6:13; 10:8; 21:5).
Қорқыт атаның нақыл сөздері адам мәселесі, оның өмір сүру қағидалары, мақсат-мұраттары және қоғам мен ұлттық болмыс хақындағы әлеуметтік- тұрмыстық толғаныстарына алып келеді. Онда халқының болашағы, жалпы адамгершілік құндылықтар мен қасиеттерді сақтау, тәлім-тәрбие, ата салтын, дәстүрін құрметтеу мен қастерлеу мәселелері сөз болды. Қорқыт Атаны жалпы түркі халықтарының мәдени-дәстүрінің негізін салушылардың бірі деп қарастыруға болады. Қорқыт ата дана-ақылшы ретінде, біріншіден, даналық толғаныстары мен тұжырымдары, өсиетнамалардан, ғибратнамалар арқылы көрінсе, екіншіден, жырларының идеясы мен ішкі формасынан, үшіншіден, әрбір жыр соңындағы қорытынды сөздерінің ақыл-кеңестері мен батасынан сезімдік сипатты тәлімдік-тәрбиелік ой толғаныстарынан байқатады.