М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации

Навіть визначних українських композиторів, які творили духовну музику ​

👇
Ответ:
IlachinaViktori
IlachinaViktori
20.10.2021

ответ:Дмитро Бортнянський (1751−1825) — композитор, який на тлі знищення української державності зміг зберегти традиції рідної культури та втілити їх в багатьох своїх творах.

Хоча він майже все своє життя провів в Російській імперії, де зміг досягти найвищих керівних посад (головний духовний цензор держави), його твори були першими, які почали друкуватися.

Так само, зберегти національну свідомість зміг і Семен Гулак-Артемовський (1813−1873), сьогодні відомий багатьом як автор першої української комічної опери «Запорожець за Дунаєм».

При цьому майже все своє життя співак (у Гулака-Артемовського за свідченнями сучасників був яскравий баритон) і композитор прожив за кордоном. Навчаючись в Італії, а пізніше працюючи у Большому театрі, Семен Степанович вирішив звернутись саме до української тематики, і хоча багато дослідників звинувачують його в плагіаті (нібито музика була переписана з опери «Викрадення із сералю» В. А. Моцарта), перша українська опера buffa і сьогодні ставиться на сценах багатьох оперних театрів, приносячи глядачам велике задоволення.

Продовжуючи огляд мистецьких подій неможливо обійти тему створення головної для нашої держави мелодії та її автора. Михайло Вербицький (1815−1870), автор музики до гімну України (1864), був не лише композитором та диригентом з активною громадянською позицією, а й священиком української греко-католицької церкви. Незважаючи на духовну освіту, Михайло Вербицький обожнював гру на гітарі і навіть створив перший в Україні посібник «Поученіє Хітари».

Багато українських митців та меценатів в кінці ХІХ століття задумуються над створення професійних навчальних закладів на теренах нашої держави. Так само, повернувшись після навчання в Лейпцизькій консерваторії, Микола Лисенко (1842−1912) вирішує створити першу в Україні національну музично-драматичну школу (1904), яка працювала у програмному режимі вищих мистецьких навчальних закладів.

Пізніше просвітницьку діяльність продовжить Рейнгольд Глієр (1874−1956), який у 1913 році очолив київську консерваторію. Пам’ятаючи про співучість української нації, Р. Глієр розширює навчальну програму, відкриваючи клас співу, з метою створити в Києві найкращу оперну школу. Вчитель М. Мясковського та С. Прокоф'єва, Р. Глієр створив потужну композиторську школу і в Україні.

Серед його найвідоміших учнів — Л. Ревуцький та Б. Лятошинський. Останній з них — Борис Лятошинський (1895−1968) — став засновником модернізму в українській музиці. Він був єдиним українським композитором, чию симфонічну діяльність визнали у Спілці композиторів СРСР, а його симфонія № 3 й досі вважається взірцем музичних творів пам’яті Другої світової війни.

Подальший розвиток симфонічного жанру в Україні пов’язаний з іменами багатьох композиторів — С. Людкевич, Д. Клєбанов, А. Штогаренко, Г. Майборода, В. Губаренко, Є.Станкович, І.Карабиць. Проте на хвилі нової музичної мови 1960-х років, особливу популярність отримує творчість Валентина Бібіка (1940−2003).

Представник харківської школи, В. Бібік був одним із перших композиторів-авангардистів, який не боявся творчих експериментів і пошуку нових музичних технік.

У ті ж самі 60-ті роки в напрямку нової фольклорної хвилі свою професійну діяльність розпочав інший, дуже відомий сьогодні в країні композитор і музикознавець Мирослав Скорик (1938).

Про його активну творчу та наукову діяльність можна багато розповідати (завідувач кафедри історії української музики в НМАУ, художній керівник «Kyiv Music Fest» та Київської опери), а можна просто нагадати, що саме він є автором музики до кінофільму «Тіні забутих предків» та славнозвісної «Мелодії» з фільму «Високий перевал».

Завдяки діяльності наступного композитора про українську музику дізнались за кордоном.

Объяснение:

4,6(39 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
Zhannocka
Zhannocka
20.10.2021
Фаланга по своей природе малоподвижна, её цель — сдержать лобовой напор противника. На пересеченной местности фаланга ломала строй и становилась уязвимой. При ударе во фланг или в тыл фаланга теряла свои преимущества и превращалась в плохо организованную толпу. В сражениях македонцы наносили решающий удар силами конницы в то время, когда основные силы врага вязли в безуспешных попытках взломать строй фаланги. Как заметил один историк, фаланга служила наковальней Александру Македонскому, кувалдой же была кавалерия.
4,4(86 оценок)
Ответ:
Saveliy111
Saveliy111
20.10.2021
1.Мастера меча онлайн
2. Тетрадь смерти
3.Город в котором меня нет
4. Обещанный неверленд
5. Скейт:бесконечность
6. Геройская академия
7. Ванпачмен
8. Моб психо 100
9. Клинок рассекающий демонов
10.твоя апрельская ложь
11. Нет игры- нет жизни
12. Волейбол
13. Юри на льду
14. Класс убийц
15. Атака титанов
16. Дороро
17. Созданный в бездне
18. Бездомный бог
19. 91 день(рекомендую)
20. Парад смерти
21. Безумный азарт
22. Очень приятно, бог
23. Военная хроника маленькой девочки
24. Вельзевул
25. Невеста чародея
26. Тетрадь дружбы Нацумэ( рекомендую)
27. Сатана на подработке
28. Твоё имя
29. Чёрный клевер
30. Доктор стоун
31. Добро в ад, ирума
32. Синий экзорцист
33. Токийский гуль
34. Унесённые призраками
35. Форма голоса
36. Вайолет Эвергарден(красивое и трогательное)
37. Шарлотта
39. Великий из бродячих псов
40. В лес, где мерцают светлячки
41. Президент студсовета горничная
42.Темный дворецкий
43. Данганронпа(рекомендую)
44. Укрась прощальное утро цветами обещания
4,7(93 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Другие предметы
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ