Орта Азияда мозаика әдісінде діни және азаматтық мақсаттағы үлкен сәулеттік құрылыстар салына бастағаны белгілі. Жалпы Орта Азия елдеріне мозаика техникасы қай ғасырда қалыптаса бастады?
"Композиция", "сюжет" - әдеби терминдердің ең көп қолданылатыны және сонымен бірге олардың мазмұны бойынша ең аз анықталғандардың бірі. Әр түрлі сыни, әдеби және әдістемелік еңбектердің авторлары кейде әртүрлі мазмұнға ие болады және, әрине, бұл теориялық шатасушылық мектепте әдебиетті оқытуды қиындатады. Ереже бойынша, композиция сұрақтары бойынша жазушылардың барлығы "композиция" деп шығарманың "құрылысы" деп түсіну керек, бірақ осы және басқа тұжырымдамаға қандай мазмұн салу керек-бұл сұраққа біздің әдебиеттануымыз әлі толық жауап берген жоқ.Сонымен, "композиция" және "сюжет"сияқты ұғымдардың арақатынасы туралы ғылым үшін әлі де қажетті түсінік жоқ.
причинами Отечественной войны 1812 г. были:
1. стремление Наполеона Бонапарта и поддерживающей его французской буржуазии установить мировую гегемонию, что было невозможно без разгрома и подчинения России и Великобритании;
2. обострение противоречий между Россией и Францией, усилившихся как в результате несоблюдения Россией условий континентальной блокады, так и поддержкой Наполеоном антироссийских настроений в Польше, поддерживая местных магнатов в их устремлениях воссоздать Речь Посполитую в прежних границах;
3. утратой Россией в результате завоеваний Франции прежнего влияния в Центральной Европе, а также действиями Наполеона направленными на подрыв её международного авторитета;
4. нарастанием личной неприязни между Александром I и Наполеоном I, вызванной как отказом российской стороны выдать замуж за французского императора великих княжон Екатерину, затем Анну, а так же намёки Наполеона о причастности Александра к убийству отца – императора Павла I.
Итог Отечественной войны 1812 года
Рост национального самосознания в русском обществе
Начало заката карьеры Наполеона
Рост авторитета России в Европе
Зарождение в России антикрепостнических, либеральных воззрений
"Композиция", "сюжет" - әдеби терминдердің ең көп қолданылатыны және сонымен бірге олардың мазмұны бойынша ең аз анықталғандардың бірі. Әр түрлі сыни, әдеби және әдістемелік еңбектердің авторлары кейде әртүрлі мазмұнға ие болады және, әрине, бұл теориялық шатасушылық мектепте әдебиетті оқытуды қиындатады. Ереже бойынша, композиция сұрақтары бойынша жазушылардың барлығы "композиция" деп шығарманың "құрылысы" деп түсіну керек, бірақ осы және басқа тұжырымдамаға қандай мазмұн салу керек-бұл сұраққа біздің әдебиеттануымыз әлі толық жауап берген жоқ.Сонымен, "композиция" және "сюжет"сияқты ұғымдардың арақатынасы туралы ғылым үшін әлі де қажетті түсінік жоқ.
Объяснение: