Первые правила футбола были введены в 1863 году футбольной ассоциацией Англии, на основе принципов, придуманных в одном из университетов Кембриджа. Ныне применяемые положения были установлены в 1970 и с тех пор серьезным изменениям правила футбола не подвергались. Но поправки частое явление. Последние, кстати, вносились в 2016 и запретили ношение во время матчей украшений, в том числе обручальных колец.
Установкой и контролем, вносимых изменений в футбольные правила, занимается международный совет (IFAB). Действующие положения в полном объеме можно прочитать здесь. В содержании правил игры в футбол числится 17 пунктов, описывающих все важные моменты для полноценной игры. Важно, что новыми правилами и актуальными на 2018 год считаются положения, утвержденные в 2015/2016
Відповідь:
П'єса Г. Ібсена "Нора" ("Ляльковий будинок") викликала бурхливі суперечки в суспільстві, подекуди у вітальнях навіть вивішували об'яву: "Просимо не говорити про "Ляльковий будинок". Власне, нова драма почалася зі слів головної героїні Ібсена, які були сказані чоловікові Хельмеру: "Нам з тобою є про що поговорити". Ібсен створив своєрідний жанр п'єси-дискусії, де для персонажів головним стає не досягнення життєвого успіху, а пошук справжніх доказів істини в діалозі. П'єса-дискусія викликала дискусії й у житті.
Справа в тому, що навіть при сьогоднішній емансипації жінки поведінка Нори — те, що вона пішла від дітей, — не може вважатися нормою, а в часи Ібсена це ображало суспільну мораль.
Роль Нори — серйозний іспит для будь-якої актриси. Зі знаменитих актрис Нору грали італійка Елеонора Дузе і росіянка Віра Комісаржевська. Перша скоротила текст п'єси, друга ж зіграла цілком за Ібсеном.
Допускалося, що в художньому творі, і в драмі в тому числі, існує своя логіка розвитку характеру, що визначає вчинки героїв, тобто нічого несподіваного, за цією концепцією, у житті героя бути не може. Нора любляча мати і, за логікою нормального міркування, сварка з чоловіком не може стати причиною її відходу від дітей. Як могла ця "пташка", "білочка" зважитися на такий вчинок і так завзято відстоювати свою точку зору?
Ібсен не пішов шляхом стандартного розвитку подій. Він був новатором в області драматургії, тому психологічна неадекватність героїв стала в нього символом неадекватності суспільних відносин. Ібсен створив аналітичну, а не психологічно-побутову п'єсу, і це було нове. Ібсен показав, як людина всупереч усьому, всупереч психологічній вірогідності наважується бути самою собою.
"Мені потрібно з'ясувати для себе, хто правий — суспільство або я, — повідомляє Нора чоловікові. — Я вже не можу задовольнятися тим, що говорить більшість і що пишуть у книжках. Мені самій потрібно подумати про всі ці речі і спробувати зрозуміти їх".
Створивши нову за настроєм п'єсу (аналітичну), Ібсен "не розвантажив" її від побутових подробиць. Так, п'єса починається з різдвяної ялинки, що купила і принесла додому Нора у Святий вечір. Різдво для католиків і протестантів — головне свято року, воно є уособленням сімейного затишку і тепла. Крім ялинки драматург наводить багато інших побутових подробиць. Це і неаполітанський костюм Нори, у якому вона буде танцювати на вечірці в сусідів, потім у цьому ж костюмі вона почне рішучу розмову з Хельмером. Це і поштова скринька, де лежить викривальний лист від лихваря, візитки Ранка зі знаком швидкої своєї смерті. Ідучи від Хельмера, Нора хоче взяти з собою тільки ті речі, що привезла зі свого будинку, одружившись. Вона "звільняється" від речей "лялькового будинку", від усього, що здається їй нещирим, чужим. У безлічі подробиць Ібсен прагнув показати "засмічення" життя в будинку Хельмера. Разом з тим ці подробиці підтексту допомагають читачу і глядачу розібратися в подіях, що відбуваються.
Пояснення:
Если ураган застал вас в здании, отойдите от окон и займите безопасное место у стен внутренних помещений, у встроенных шкафов, в коридоре, в ванных комнатах, кладовых,туалетах, в прочных шкафах, под столами. Погасите огонь в печах, выключите электрическую энергию, закройте краны на газовых сетях.
Старайтесь быстрее укрыться в подвалах, погребах и противорадиационных укрытиях, которые есть в населенных пунктах. Не заходите в поврежденные здания, так как они могут обрушиться при новых порывах ветра.
Если буря, ураган или же смерч застали вас на улицах населенного пункта, держитесь как можно подальше от легких построек, мостов, зданий, эстакад, линий электропередач.