Для передачі дальнього плану на папері можна використовувати всі три :
А) великими у нижній частині аркуша паперу - це дає візуальне враження, що об'єкти знаходяться далеко від ігача і є меншими в порівнянні з іншими об'єктами на малюнку.
Б) маленькими у верхній частині аркуша (на лінії горизонту) - це дає візуальне враження, що об'єкти знаходяться вдалині від ігача, але знаходяться на тій же висоті.
В) завбільшки такими ж як на передньому та середньому планах - це дає візуальне враження, що об'єкти в дальньому плані мають приблизно такий самий розмір, як об'єкти у передньому та середньому планах.
1. Циркові вистави. Це вид світських театральних вистав, які зазвичай включають акробатику, жонглювання, танці, магію та інші вміння, що виконуються цирковими артистами. Часто циркові вистави включають елементи гумору та інтерактивності з глядачами.
2. Карнавальні вистави. Це світські театральні вистави, які зазвичай включають маскарад, костюми, танці, музику та інші елементи, пов'язані з феєрверками та святковою атмосферою. Карнавальні вистави часто відтворюють традиції різних культур, національностей та епох.
3. Мюзикли. Це жанр світських театральних вистав, які поєднують в собі театральну гру, музику, танці та пісні. Наприклад, "Коти-бігуни", "Сирени в Шоу Бізнесі" та інші. Мюзикли зазвичай мають енергійну та драйвову атмосферу та фокусуються на розвитку персонажів та їхніх взаємин.
2. Якщо в середні століття скульптура була нерозривно пов'язана з архітектурою і як окреме мистецтво навіть не розглядалося, то з початком епохи відродження починається повільний, але вірний процес відділення скульптури, вивільнення його від залежності від архітектурних задумів. Скульптури поступово "відсуваються" від стін храмів, від рельєфів і портиків, стаючи самостійним, самодостатнім мистецтвом.
3. Живопис Ренесансу як один із видів мистецтва цієї доби мас свої характерні риси. Він відходить від статичних, застиглих схем у бік несміливого руху, динаміки, з’являється нове розуміння простору і часу, в картинах присутні правдивість, достовірність і своєрідна чуттєвість, драматизм подій. В епоху Ренесансу народився європейський реалістичний портрет. Це відбулось з визнанням цінності внутрішнього світу окремої людини. По мірі зростання індивідуалізму в портретному мистецтві можливість вираження суб'єктивного світу виражається все яскравіше, виразно з'являючись в живопису XVI століття.
4. Опера виникла в Італії на межі XVI – XVII століть. Поштовхом до створення опери стала ренесансна ідея учених-гуманістів, письменників і музикантів щодо відродження давньогрецької трагедії. Зародившись як "драма під музику", опера до початку XIX в. перетворилася в чисто музичну виставу, у якім речитативу - ритмічної декламації співучо - майже не залишилося місця, а в сюжет спектаклю органічно вписали арії. Арія (буквально "повітря") - це тривалий сольний номер. На час виконання арії вся сценічна дія завмирала, і нею же звичайно завершувалося майже кожне явище.