Объяснение:
Гумані́зм епо́хи Відро́дження, Ренеса́нсний гуманізм, також класи́чний гуманізм — європейський інтелектуальний рух, що є одним з визначальних компонентів Ренесансу як історичної й культурної епохи, основною ідеєю якого було поліпшення людської природи через вивчення античної літератури.
Виник у Флоренції в середині XIV століття, існував до середини XVI століття; з кінця XV століття поширився на Німеччину, Францію, Нідерланди, Англію, і меншою мірою на Австрію, Швейцарію, Іспанію, Португалію, Польщу, Моравію, Богемію, Угорщину, Хорватію та інші країни.
Зародження гуманізму пов'язують з іменем поета й мислителя Франческо Петрарки (1304–1374). Гуманізм був насамперед тницьким рухом, що надавав першочергового значення літературі. Гуманістична освіта, на думку гуманістів, мала сприяти всебічному розвиткові особистості: знання мали поєднуватися з чеснотами, правдивий зміст з довершеною мовною формою, тож центральну роль в гуманістичній освіті мали відігравати літературознавство й мовознавство.
Важливою ознакою гуманізму епохи Відродження було відчуття приналежності до справді нової епохи, потреба відмежуватися від минулих століть. Це минуле, яке у той час почали називати Середньовіччям, відкидалося представниками гуманізму, як меншовартісне у порівнянні з античною епохою, яку гуманісти сприймали за взірець і бажану норму для всіх сфер людської діяльності. Чи не найголовнішою метою гуманістів було відродження прямого культурного зв'язку з античністю. Звідси випливала вимога до орієнтації на автентичні античні джерела, що знайшла своє лаконічне визначення в латинському вислові ad fontes (тобто «до джерел»).
Зміст
Античные авторы в совокупности оставили достаточно подробные перечисления построек музея, главной проблемой является их совмещение. Историк и географ Страбон писал, что «Мусей является частью помещений царских дворцов; он имеет место для прогулок, «экседру» и большой дом, где находится общая столовая для учёных, состоящих при Мусее. Эта коллегия учёных имеет не только общее имущество, но и жреца — правителя Мусея, который прежде назначался царями».
Если верить Страбону, то получается, что архитектурным ядром музея являлся большой зал для диспутов и лекций. Страбон упоминал также «Большой дом» со столовой. До сих пор неясно, было ли это жилищем для придворных учёных или оно располагалось в другом месте. Самым примечательным является то, что все перечисленные постройки описывались Страбоном как часть царского дворца, собственно же здание библиотеки не упоминается вовсе. По Страбону, непосредственно за музейным комплексом был поминальный храм с усыпальницей Александра Великого, там же были гробницы Птолемеев. А Юлий Цезарь в своих записках писал, что к царскому комплексу примыкал театр. Витрувий же утверждал, что эллины традиционно совмещают театр с храмами Исиды и Сераписа. В результате, где именно находился музей, а где находилась библиотека, ни наземные раскопки, ни подводные исследования, ни изучение исторических документов дать однозначный ответ не смогли. Сегодня мы можем только предполагать месторасположение дворцово-храмового комплекса, исполнявшего функцию музея в Александрии.