Тому для Раскольникова Соня стає символом вічної жертовності, символом душі, потоптану цим жорстоким світом. Але Соня вірить в якийсь глибинний сенс життя, споконвічний сенс людського буття взагалі. Пішовши на вбивство, Раскольников придушив у собі відчуття повноти життя, задавив в собі бажання жити. А Соня живе цим відчуттям постійно, хоча сама перебуває в жахливому зганьбленої положенні повії.
Образ Соні має два трактування: традиційну і нову, дану В. Я. Кірпотіним. Згідно з першою, в героїні втілені християнські ідеї, по другій - вона носителька народної моральності. У Соні втілений народний характер в його нерозвиненій “дитячій” стадії, причому шлях страждань змушує її еволюціонувати за традиційною схемою релігійної - у бік юродивий - недарма вона настільки часто зіставляється з Лізавету.
Я представляю царя Берендея добрым и бесхарактерным человеком, он не стал защищать своего сына, а отправил его на верную смерть. У царя Берендея длинная борода, признак почтенного уважаемого человека, значит унаследовал трон, а не захватил. Поведение царя Берендея говорит о том, что в царстве долгое время не было войны, то ли врагов не было, то ли Берендей был все-таки мудрым человеком, а на старости лет дал слабину. Кощей Бессмертный живет во дворце из карбункула-камня, автор этим подчеркивает жестокость сказочного злодея, когда Иван Царевич впервые попал к нему, Кощей от злости затопал ногами. Но добро победило и сказка о царе Берендее закончилась веселой свадьбой.
Объяснение:
++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Объяснение: