М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
derotasgo
derotasgo
25.10.2021 12:57 •  Другие предметы

Развитие эстетического восприятия, оценки, первоначальных проявлений вкуса осуществляется при метода

👇
Ответ:
akopovaliza2003
akopovaliza2003
25.10.2021

2х+5y=130

4y=x

2*4y+5y=130

8y+5y=130

13y=130

y=10

x=10*4

x=40

y -маленький бидон

X - большой

4,8(84 оценок)
Ответ:

Предположив что в маленьком бидоне х л молока, то в большом 4х л. Слаживаем уравнение 

два больших бидона - 4х умножить на 2

пять маленьких бидона - 5х

4х*2+5х=130

8х+5х=130

13х=130

х=130/13

х=10 л

ответ: в маленький бидон входит 10 л молока.

4,7(92 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
Chirtulova228
Chirtulova228
25.10.2021
Учение Заратуштры похоже на религию евреев в следующем: 1) вера в добро и зло (у Заратуштры это Добрый бог и Злой дух, у евреев – это Бог и дьявол); 2) добро заключалось в том, чтобы не обманывать, не завидовать, не убивать, не воровать и т.д.; 3) был один бог (Ормузда у зороастрийцев и Яхве у евреев) и много духов.

Персидская держава просуществовала дольше Ассирийской, потому что персы поддерживались идей зороастризма – справедливости и добра, а не только насилия и убийства врагов как ассирийцы.
4,4(8 оценок)
Ответ:
minshinarena
minshinarena
25.10.2021
Қобыз - халықта қасиетті болып есептелген. Жай халық бұл аспапты қолдарында ұстауға да қорқады. Өйткені, қобыз - бұл аспаптың иесі бақсы сияқты ерекше сиқырлы қасиетке ие және адам тағдырына әсер етеді деген наным бар. Аңыз-естеліктер бойынша қобыз және қобыздық музыка адам денесінен ауыр рухтарды, аурулар мен өлімді қуған. Қобыз - екі қылды шекті, ысқысы бар аспап. Ол Сібір, Орта Азия, Повольжья, Закавказья және басқа да халықтарда сақталған, ысқысы бар аспаптар тобына жатады. Әрбір халықтың мұндай ысқылы аспаптарының өз атауы бар, олардың құрылысы, қылды шектері, ойнау тәсілдері ұқсас. Ерте заманғы аспап екендігін аспап құрылымынан аңғаруға болады. Қобыз арша, қайың сияқты ағаштың тұтас бөлігінен жасалады. Аспап үш бөліктен тұрады: бас, кеуде, аяқ, негізгі бөлігі ашық кесе түрінде болады. Аспаптың төменгі бөлігі терімен тартылады. Оған тиек қойылады. Қобызға арналған шектер әлі күнге ат қылынан жасалады. Ысқы доға түрінде болады және жебені еске салады: екі жағы қайырылған бұтаққа ат қылы байланып, түйе жүнінен жасалған мықты жіппен бекітіледі. Орындаушы ысқыны алақанымен жабады. Шамандық аспап ерекше болған, оның басына үкінің қауырсыны, мүйіз тәріздес темір пластинкалар, құстардың бейнесі ілінгең олар музыка әуенімен тербелетін болған, шанақ түбіне айна орнатылады. Осының барлығы жәй сәндік безендірмелер емес, шамандық, бақсылық белгілемелер болған. Қобыз ерекше бай және әрқилы дауысты беретін аспап. Қобызбен осы аспапты өмірге әкелген Қорқыт туралы философиялық аңыз тығыз байланысты.
4,5(41 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Другие предметы
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ