М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
volechka1
volechka1
04.03.2023 13:41 •  Другие предметы

Получена информация об угрозе затопления территории, на которой вы проживаете, в результате гидродинамической аварии и о

👇
Ответ:
карольчик1
карольчик1
04.03.2023
При получении информации об угрозе затопления и об эвакуации безотлагательно в установленном порядке выходить из опасной зоны в назначенный безопасный район или на возвышенные участки местности.
Взять с собой документы, ценности, предметы первой необходимости и запас продуктов питания на 2-3 суток.
Имущество, которое требуется сохранить от затопления, но нельзя взять с собой, перенести на чердак или верхние этажи здания.
Перед уходом из дома выключить электричество и газ, плотно закрыть окна, двери, вентиляционные и другие отверстия.
4,8(59 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
dinelle
dinelle
04.03.2023

Последовательность изготовления детали цилиндрической формы ручным инструментом: а — выпиливание бруска квадратного сечения из доски; б — разметка торцов и граней заготовки; в — восьмигранная форма заготовки; г — шестнадцатигранная форма заготовки; д — обработка круглой формы напильником; е — зачистка шлифовальной шкуркой

Ребра восьмигранника сострагивают шерхебелем или рубанком до линий разметки круга (рис. 1 в).

Еще раз проводят касательные к окружности, очерчивают по линейке линии 2 и сострагивают грани шестнадцатиугольника (рис. 1 г).

Дальнейшую обработку ведут поперек волокон с округлением формы вначале рашпилем, а затем напильниками с более мелкими насечками (рис.1 д).

Окончательно обрабатывают цилиндрическую поверхность шлифовальной шкуркой. При этом один конец заготовки закрепляют в зажиме верстака, а другой обтягивают шлифовальной шкуркой и вращают ее. Иногда заготовку обертывают шлифовальной шкуркой, обхватывая левой рукой, а правой вращают ее и перемещают вдоль своей оси вращения (рис. 1 е). Аналогично шлифуют заготовку и с другого конца.

Объяснение:

4,5(36 оценок)
Ответ:
Leonardo81
Leonardo81
04.03.2023

Постімпресіонізм

(фр. postimpressionisme, від лат. post – після та імпресіонізм).

Під цим терміном об’єднують творчість ряду художників (переважно французьких), що працювали з 80-тих років XIX ст. до початку XX ст.

Вперше цей термін застосував англійський критик Роджер Фрай для означення різних напрямів у мистецтві Франції з 1880 до 1905 р. Це було своєрідною реакцією на імпресіонізм.

Початок постімпресіонізму – криза імпресіонізму в кінці XIX ст. Тоді, в 1886 році, відбулася остання виставка імпресіоністів, де були вперше показані твори постімпресіоністів. Тоді ж був опублікований «Маніфест символізму» французького поета Жана Мореаса.

Деякий час імпресіонізм та постімпресіонізм (попри свою назву), існують паралельно.

               Видатні представники: Вінсент Ван Гог, Поль Сезанн, Поль Гоген.

Майже всі вони починали як імпресіоністи, але пізніше відійшли від цього і створили кожен свою власну манеру живопису. При цьому не утворюється спільної творчої групи. Вони працювали окремо. Поль Сезанн жив у провінції, Поль Гоген взагалі покинув Францію та поїхав на Таїті. Пробував всіх об’єднати лише Ван Гог, але це йому так і не вдалося.

Постімпресіонізм містить різні творчі системи і техніки, що об’єднуються лиш тим, що вони відштовхувалися від імпресіонізму. Творчість цих художників вплинула на подальший розвиток образотворчого мистецтва. Їхня діяльність заклали основу для багатьох тенденцій мистецтва ХХ ст.  

Художники використовували відкриття імпресіоністів у області кольору, композиції, техніки живопису, роздільного мазку та ін.

Майстри постімпресіонізму шукали більш співзвучні для епохи засоби виразності:

·         Сера вивчав проблеми сприйняття світла і кольору;

·         Сезанн цікавився стійкими закономірностями кольорових поєднань та форм;

·         Гоген створив так званий "синтетизм";

·         Ван Гог будує свої твори на яскравій кольоровій гаммі, виразному малюнку і вільних композиційних рішеннях.

На відміну від імпресіоністів – прагнуть втілити не короткі миті, а більш тривалі стани життя.

Застосовують декоративну стилізацію.

Предмети на їхніх картинах лише ззовні нагадують те як вони виглядають в реальності, але не ідентичні їм. Вони перетворюються митцем. Колір, лінії, форми стають засобами для передачі індивідуальності художника, його почуттів та думок.

Для цього об’єкт розкладався на складові частини, які ретельно вивчалися. Потім художник видозмінює їх. Подібний ефект досягався за до техніки грубого мазка.

П. Гоген, порівнюючи мистецтво з дзеркалом, стверджував, що в його творах відбивається не зовнішній вигляд фігур, що зображаються, а духовний стан художника. Тобто, тепер метою стає самовираження, а не наслідування природі. П. Сезанн називав своє мистецтво «роздумами з пензлем в руках». Постімпресіоністи хотіли повернути мистецтву те, від чого відмовилися імпресіоністи – зміст, роздуми, відновити зв’язки з художніми традиціями минулого, в тому числі класичними.

При цьому художники послідовно відмовляються як від ідей імпресіоністів, так і від канонів академічного мистецтва.

Постімпресіоністи випередили свій час і сучасники не розуміли творчості більшості з них. Як правило вони помирали в скруті і визнання приходило до них після смерті.

4,6(9 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Другие предметы
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ