Тому для Раскольникова Соня стає символом вічної жертовності, символом душі, потоптану цим жорстоким світом. Але Соня вірить в якийсь глибинний сенс життя, споконвічний сенс людського буття взагалі. Пішовши на вбивство, Раскольников придушив у собі відчуття повноти життя, задавив в собі бажання жити. А Соня живе цим відчуттям постійно, хоча сама перебуває в жахливому зганьбленої положенні повії.
Образ Соні має два трактування: традиційну і нову, дану В. Я. Кірпотіним. Згідно з першою, в героїні втілені християнські ідеї, по другій - вона носителька народної моральності. У Соні втілений народний характер в його нерозвиненій “дитячій” стадії, причому шлях страждань змушує її еволюціонувати за традиційною схемою релігійної - у бік юродивий - недарма вона настільки часто зіставляється з Лізавету.
Решение:
Обозначим первое число за (х), тогда второе число будет также (х), так как равно первому числу.
Третье число составляет: 3,4*х=3,4х
Четвёртое число согласно условия задачи равно: (3,4х-0,4)
Средне-арифметическое число равно сумме чисел, делённое количество чисел или:
{х+х+3,4х+ (3,4х-0,4)}/ 4=5,02
(х+х+3,4х+3,4х-0,4) /4=5,02
(х+х+3,4х+3,4х-0,4) /4=5,02
8,8х-0,4=4*5,02
8,8х=4*5,02+0,4
8,8х=20,08+0,4
8,8х=20,48
х=20,48 :8,8=20 целых 48/100 : 8целых 8/10=2048/100 : 88/10=2048*10/100*88=128/55=2 целых 18/55
первое число равно: 2 целых 18/55
второе число равно: 2 целых 18/55
третье число равно: 3целых 4/10 *2 целых 18/55=34/10 *128/55=34*128/55*10=2176/275=7 целых 251/275
четвёртое число равно: 7 целых 251/275 -0,4=2176/275 -4/10=2176/275 -2/5=(2176-110)/275=2066/275=7 целых 141/275
Тому для Раскольникова Соня стає символом вічної жертовності, символом душі, потоптану цим жорстоким світом. Але Соня вірить в якийсь глибинний сенс життя, споконвічний сенс людського буття взагалі. Пішовши на вбивство, Раскольников придушив у собі відчуття повноти життя, задавив в собі бажання жити. А Соня живе цим відчуттям постійно, хоча сама перебуває в жахливому зганьбленої положенні повії.
Образ Соні має два трактування: традиційну і нову, дану В. Я. Кірпотіним. Згідно з першою, в героїні втілені християнські ідеї, по другій - вона носителька народної моральності. У Соні втілений народний характер в його нерозвиненій “дитячій” стадії, причому шлях страждань змушує її еволюціонувати за традиційною схемою релігійної - у бік юродивий - недарма вона настільки часто зіставляється з Лізавету.