М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
elit5555
elit5555
28.08.2020 10:56 •  Другие предметы

Даша читала повесть по 7 страниц в день, хотя, возможно, в последний день ей осталось прочесть меньше семи страниц. Света начала читать эту

👇
Ответ:
tatleb
tatleb
28.08.2020
Покажем, что девочки прочитали повесть меньше чем за 8 дней. Если они читали её хотя бы 8 дней, то Света прочитала бы 7 *8 +1  = 57 страниц, а Даша — не более чем 8 * 7 = 56 страниц. Значит, девочки прочитали повесть ровно за 7 дней. Света прочитала бы 6 *8 +1 = 49 страниц, а Даша — не более чем 7 *7 = 49 страниц. Значит, в повести 49 страниц.
Ответ: 49
4,7(77 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
logan8
logan8
28.08.2020

ответ: Для того чтобы жить и радоваться жизни человеку необходимо крепкое энергетическое поле. Если же вас стали одолевать неприятности, значит, в вашем поле появились серьезные бреши и запас энергии стал стремительно таять. Почему так происходит? Причин может быть несколько. Возможно, рядом с вами появился «энергетический вампир», который день за днем высасывает из вас жизненные силы. А может быть, вы растрачиваете свою энергию впустую, занимаясь не тем, чем нужно. Наконец, наша энергия стремительно тает, когда мы ругаемся и не можем найти общий язык с близкими людьми.

4,7(63 оценок)
Ответ:
Ghasty
Ghasty
28.08.2020

орнаменті переплітаються традиції античності, Візантійської імперії, Ірану й Далекого Сходу.

Романський стиль вирізнявся масивністю і зовнішньою суворістю споруд, які зберігають оборонні, захисні функції. Найбільша увага приділялася спорудженню храмів-фортець, монастирів-фортець, замків-фортець, що розташовували на підвищених ділянках місцевості. Головним будівельним матеріалом був тесаний камінь. З часом обробка кам'яних брил удосконалюється, а м'які різновиди каменю, легкі в обробці, стають джерелом для створення перспективних порталів, різьблених капітелей, рельєфів і згодом, скульптур, якими почали прикрашати західний фасад.

Романські храми, переважно монастирські, будували з великого каменю, у простих формах, із перевагою вертикальних або горизонтальних ліній, із дуже вузькими отворами дверей і вікон, із півциркульними арками. Архітектори створювали склепіння у вигляді хрестів. Скульптури на площинах стін або поверхні капітелей мали рельєфну форму. В оформленні церков були популярними сюжети Страшного суду, біблійні сцени, скульптури. Перевага духовного над тілесним виражалася в контрасті духовної експресії й зовнішньої потворності.

Сюжетна капітель, ХІІ ст., Франція

 

Зооморфна капітель, ХІІ ст.

 

Адам і Єва, ХІІ ст., Франція

 

Капітель ХІІ ст. Всі - Музей Клюні, Париж

Фігурні композиції мали різні масштаби; їхні розміри залежали від ієрархічної значущості того, хто зображений: найбільша фігура Христа, трохи менші — ангелів і апостолів, найменші — простих смертних. Фігури перебували у співвідношенні з архітектурними формами. Зображення всередині — більші, ніж ті, що вміщувались у кутках. На фризах фігури мали присадкуваті форми, на опорних частинах — подовжені.

У XII ст. уперше для декорування фасадів церков використовують скульптурні зображення. Для романської монументальної пластики характерні гігантські рельєфні композиції над порталами храмів. Сюжетами найчастіше були грізні пророцтва Апокаліпсиса і Страшного суду, що демонструють богословську схему ієрархічної структури світу. Центр композиції — величезна фігура Христа. У верхній частині — небо, у нижній — грішна земля; праворуч від Христа розташовані рай і праведники (добро), ліворуч — засуджені на вічні муки грішники, чорти й пекло (зло). Схеми виконання сюжету Страшного суду різні. Наприклад, у соборі Сент-Лазар в Отені поруч із грізним і величним образом Христа зображений майже гротескно-комедійний епізод зважування добрих і злих справ померлих, що супроводжується крутійством диявола й ангела, причому диявол поданий одночасно й страшним, і смішним.

Композиція суворо підпорядкована принципу ієрархії: у центрі величезна й нерухома фігура Христа, навколо неї — безліч фігур, що передають бурхливий рух. У романській пластиці поєднуються піднесене й повсякденне, грубо-тілесне й абстрактно-гротескне.

Объяснение:

4,8(42 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Другие предметы
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ