Какая характеристика НЕ присуща чешским купонам (купонным книжкам)?
3) предосталялись всем бесплатно
(Нет. Приватизационные купоны мог купить любой совершеннолетний гражданин за чисто символическую цену. Стоимость купонной книжки составляла примерно 25 % от средней месячной заработной платы).
Объяснение:
чешские купоны
1) были именными (Верно: в ней указаны фамилия, имя, адрес, личный номер)
2) не подлежали свободной купле-продаже (Верно: по закону купоны мог использовать только получивший их гражданин, а не человек, которому эти купоны могли были переданы или проданы. Соответственно, покупать купоны у другого лица не имело смысла.)
4) предосталялись только совершеннолетним гражданам ЧСФР, уплатившим государственную пошлину. (Верно: Каждый гражданин, достигший 18-летнего возраста, мог купить купонную книжку, содержащую несколько купонов на общую сумму в (или 1000 чеков инвестиционных "денег" с ограниченным сроком платежа, - внеся регистрационный взнос в размере чуть больше 1000 крон)
Друга половина ХХ століття стала новим історичним періодом, у якому відобразилися наслідки катастроф двох світових воєн та інших трагедій і сформувалися нові світоглядні та мистецькі концепції. Доволі відчутним результатом Другої світової війни стала політизація літератури, автори антивоєнних і антиутопічних творів розмірковують над причинами катастроф, проблемами відповідальності як урядів, так і пересічних людей за скоєне зло і перед собою, і перед людством.
У другій половині ХХ століття продовжував існувати реалізм, проте в межах цього напряму в ХХ столітті виникли дві концепції. Перша (консервативна, або закрита) концепція реалізму доволі жорстко відгороджувалася від нереалістичних тенденцій у мистецтві, орієнтуючись на широку описовість дійсності. Проте такого роду література поступово вичерпала себе і перетворилась або на комерційно-розважальну, обслуговуючи смаки масової культури, або ж у країнах із тоталітарним режимом почала виконувати пропагандистську функцію, підпорядковуючись панівній ідеології.
У 1950—1960-х роках небувалої популярності набула латиноамериканська проза, представлена у творчості Хорхе Луїса Борхеса, Хуліо Кортасара, Ґабріеля Ґарсіа Маркеса та інших. Автори «нової літератури» поєднали риси інтелектуальної літератури з побутово-етнографічними реаліями, міфологією, створивши самобутнє мистецьке полотно. З Латинською Америкою пов'язують розквіт магічного реалізму, риси якого були ще у творчості Франца Кафки.
тест уже прошел свою проверку