O'yin dizayneri o'yin haqidagi fikrlarini boshqalarga (ko'pincha san'atkorlar va dasturchilar kabi juda boshqacha fikr yuritishi kerak) etkazishi kerak-shuning uchun aloqa qobiliyatlari muhim, u o'z fikrlarini og'zaki va qog'ozda ifodalashi kerak. Qo'shimcha ko'nikmalardan-o'yinlarni ishlab chiqishda qo'llaniladigan har qanday narsalar: badiiy ta'm, chizma, 3D modellashtirish, matematika, fizika va dasturlash bo'yicha minimal bilim.
Mehnat bozorida geymer dizaynerlarining taklifi odatda talabdan oshib ketadi va hech qanday tajribaga ega bo'lmagan geymer dizayner bu ishni bajarishga qodir ekanligini ishonchli tarzda ko'rsatishi kerak. Buning uchun birinchi navbatda portfelda bepul ishlashingiz kerak — havaskor loyihalarda, mashhur o'yinlar uchun modlarni yaratish. Boshqalar esa boshqa lavozimlarda — masalan, testchilar tomonidan mutaxassislikka kiritilgan. Biroq, bu kelajakdagi o'yin dizayneriga o'yinni rivojlantirishning ichki jarayonlari haqida fikr beradi, shuningdek, o'zini namoyon qilish imkoniyatini beradi.
Объяснение:
1)Прядение — это процесс получения длинной нити (пряжи) из отдельных коротких волокон путем их скручивания.
А ткачество — процесс получения ткани из пряжи. Готовая пряжа поступает в цех, где на ткацких станках из нее вырабатывают ткань.
2)Надо внимательно рассмотрите кромку ткани. На лицевой стороне кромки суконных материй есть цветные нити, которые на изнанке почти не видны. Кромка любой ткани гладкая с лицевой стороны, а с изнаночной на ней можно увидеть узелки и шероховатости. По кромке идут проколы, как правило, с изнанки на лицо.
3)Важно понимать текстильную терминологию , разбираться в типах материалов и уметь определять, как проходит долевая нить
4)ткац вяжет. Например, ковры, одежда, войлок и т. Д.б. А набитый рисунок представляет собой разнообразные орнаменты на поверхности ковра, фетрового текемета.
пропорция - плотность жидкости/высота столба
про ртуть известно -при нормальном давлении 760мм
соответственно нужно знать плотность спирта и нефти (кстати, нефть разная бывает)