объяснение:
арабсько-хозарські війни були епізодом довгої боротьби між кочуючими на північ від кавказу різними і розташованими на південь від нього цивілізованими державами, коріння яких сягають глибокої давнини. головними шляхами вторгнень номадів були дар'яльська ущелина і каспійська брама, а тому розташовані південніше держави здавна прагнули їх контролювати. саме тому шахи держави сасанідів проявляли до них великий інтерес і розгорнули в v–vi століттях грандіозне фортифікаційне будівництво в дербенті[6][7], що став в майбутньому одним з ключових місць зіткнень хозар і арабів[1]. у цей час були зведені такі споруди, як дербентський мур і фортеця нарин-кала. варто відзначити, що в середньовіччі виникла легенда, згідно з якою всі ці укріплення звів олександр македонський, заточивши тим самим міфічні племена гог і магог[8]. саме завдяки цій легенді каспийска брама отримала свою другу назву — александрова брама. крім того, ранньосередньовічні автори асоціювали гог і магог з хозарами, які прийшли на зміну скіфам і гунам][9].
після того, як арабський халіфат підкорив державу сасанідів, араби успадкували проблему захисту своїх північних рубежів від номадів. проте на відміну від персів, які посіли глуху оборону, араби, слідуючи мусульманській концепції про поділ світу на дар аль-іслам («простір ісламу») і дар аль-харб («простір війни»), вважали своїм обов'язком ісламізувати племена номадів і включити їх землі до складу своєї держави[10]. тому східна частина кавказу (сучасні дагестан , азербайджан і іранський азербайджан) стала ареною регулярних військових дій між хозарами і арабами. головними цілями арабських військ були міста дербент, беленджер і семендер . через це хозарам довелося перенести свою столицю з семендер в більш віддалений і безпечний ітиль[11].
крім того, арабсько-хозарські війни були деякою мірою пов'язані з арабсько-візантійською боротьбою за східну частину анатолії, яка ічно примикає до кавказу. візантійські імператори розуміли, що хозарський каганат може бути для них дуже цінним союзником проти мусульман і прагнули зміцнити відносини з ним. тому у 705 році імператор юстиніан ii взяв у дружини хозарську принцесу[12][13]. можливість хозар і візантійців взаємодіяти через територію вірменії представляла для халіфату серйозну небезпеку, особливо враховуючи відносну близькість вірменії до сирії, в якій розташовувалася столиця омейядів — . тому деякі візантісти, зокрема, дмитро оболенський, називають головною причиною арабсько-хозарських війн прагнення мусульман позбавити візантію сильного союзника в особі хозарії[14]. проте ймовірніше, що самі візантійці спонукали хозар атакувати халіфат, прагнучи зменшити зростаючу напругу у своїх східних кордонів[15]. трохи пізніше, в 733 році, інший візантійський імператор, лев iii ісавр, заради зміцнення хозаро-візантійського союзу одружив свого сина і спадкоємця костянтина на хозарській принцесі чичак[16][17].
також як додатковий привід для конфліктів було висунуто припущення, що араби прагнули з їх взяти під свій контроль північну гілку великого шовкового шляху. однак історик джеральд мако оскаржує цю твердження, вказуючи, що затухання арабо-хозарських конфліктів відноситься якраз до часу найвищого розквіту шовкового шляху, тобто до другої половини viii століття[18].
∴∵⊆⊃⊂㏒㏑∞∝∀∦║⊅⇅⇆⇵⇄÷ω⇔↑∵
≡
≅
⇒
,
⇔
∈
∉
∧
∨
∞
≡
≅
⇒
,
⇔
∈
∉
∧
∨
∞
α
β
Δ
π
Ф
ω
↑
↓
∵
∴
α
²
³
√
∛
·
×
÷
±
≈
≠
≤
≥
≡
≅
⇒
,
⇔
∈
∉
∧
∨
∞
α
β
Δ
π
Ф
ω
↑
↓
∵
∴
↔
→
←
⇵
⇅
⇄
⇆
∫
∑
⊂
⊃
⊆
⊇
⊄
⊅
∀
°
∠
∡
⊥
∪
∩
∅
¬
⊕
║
∦
∝
∞
㏒
㏑
²
³
√
∛
·
×
÷
±
≈
≠
≤
≥
≡
≅
⇒
,
⇔
∈
∉
∧
∨
∞
α
β
Δ
π
Ф
ω
↑
↓
∵
∴
↔
→
←
⇵
⇅
⇄
⇆
∫
∑
⊂
⊃
⊆
⊇
⊄
⊅
∀
°
∠
∡
⊥
∪
∩
∅
¬
⊕
║
∦
∝
∞
㏒
㏑²
³
√
∛
·
×
÷
±
≈
≠
≤
≥
≡
≅
⇒
,
⇔
∈
∉
∧
∨
∞
α
β
Δ
π
Ф
ω
↑
↓
∵
∴
↔
→
←
⇵
⇅
⇄
⇆
∫
∑
⊂
⊃
⊆
⊇
⊄
⊅
∀
°
∠
∡
⊥
∪
∩
∅
¬
⊕
║
∦
∝
∞
㏒
㏑²
³
√
∛
·
×
÷
±
≈
≠
≤
≥
≡
≅
⇒
,
⇔
∈
∉
∧
∨
∞
α
β
Δ
π
Ф
ω
↑
↓
∵
∴
↔
→
←
⇵
⇅
⇄
⇆
∫
∑
⊂
⊃
⊆
⊇
⊄
⊅
∀
°
∠
∡
⊥
∪
∩
∅
¬
⊕
║
∦
∝
∞
㏒
㏑²
³
√
∛
·
×
÷
±
≈
≠
≤
≥
≡
≅
⇒
,
⇔
∈
∉
∧
∨
∞
α
β
Δ
π
Ф
ω
↑
↓
∵
∴
↔
→
←
⇵
⇅
⇄
⇆
∫
∑
⊂
⊃
⊆
⊇
⊄
⊅
∀
°
∠
∡
⊥
∪
∩
∅
¬
⊕
║
∦
∝
∞
㏒
㏑²
³
√
∛
·
×
÷
±
≈
≠
≤
≥
≡
≅
⇒
,
⇔
∈
∉
∧
∨
∞
α
β
Δ
π
Ф
ω
↑
↓
∵
∴
↔
→
←
⇵
⇅
⇄
⇆
∫
∑
⊂
⊃
⊆
⊇
⊄
⊅
∀
°
∠
∡
⊥
∪
∩
∅
¬
⊕
║
∦
∝
∞
㏒
㏑м²
³
√
∛
·
×
÷
±
≈
≠
≤
≥
≡
≅
⇒
,
⇔
∈
∉
∧
∨
∞
α
β
Δ
π
Ф
ω
↑
↓
∵
∴
↔
→
←
⇵
⇅
⇄
⇆
∫
∑
⊂
⊃
⊆
⊇
⊄
⊅
∀
°
∠
∡
⊥
∪
∩
∅
¬
⊕
║
∦
∝
∞
㏒
㏑²
³
√
∛
·
×
÷
±
≈
≠
≤
≥
≡
≅
⇒
,
⇔
∈
∉
∧
∨
∞
α
β
Δ
π
Ф
ω
↑
↓
∵
∴
↔
→
←
⇵
⇅
⇄
⇆
∫
∑
⊂
⊃
⊆
⊇
⊄
⊅
∀
°
∠
∡
⊥
∪
∩
∅
¬
⊕
║
∦
∝
∞
㏒
㏑
Я мечтаю о большой семье. Я уверена, что найду на жизненном пути такого мужчину, который разделит мои желания. Я готова стать верной и мудрой женой, делить пополам с ним все радости печали. Быть с ним одним целым, одной душой. Ведь такой и должна быть настоящая женщина. Взаимопонимание и уважение являются фундаментом крепкой и счастливой семьи.
А еще я хочу много детей, ведь дети – это такое счастье! Я хочу знать, что у моей любви есть продолжение. И воплощение этого продолжения – маленькие копии любимого человека. Я буду готовить им по утрам завтраки. Наверное, это счастье, заплетать дочкам косички, а мальчикам и любимому мужчине гладить рубашки, завязывать галстуки.
У нас будет просторный дом, а в столовой будет стоять большой круглый стол, за которым мы будем собираться всей семьей каждый день. Во дворе у нас будут качели. А еще мы заведем большого пса, который станет не только охранником, но и еще одним членом семьи. Я считаю, что детей надо учить любить все живое, быть гуманными, не учить их обижать тех, кто не может за себя постоять. Это нелегкий труд, но я уверена, что смогу достичь этого. Я буду гордиться своими детьми!
К нам в гости часто будут приезжать родители, ведь они самые родные и близкие люди. Именно они являются для меня эталоном семейной жизни. Ни один год прожив в браке, они лелеют тепло между душами друг друга.
Семья – это тесный мирок, который люди трепетно оберегают и хранят. Это отдельное государство, где царят свои законы. Я мечтаю о такой семье, в которой каждый бы из ее членов смело встал бы на защиту этого государства.
А еще семья – это огромный труд. Это словно муравейник, в котором все трудятся. В моей семье будет так же. Каждый будет трудиться в силу своих возможностей, ведь труд облагораживает человека. Я буду приучать детей к абсолютно любому труду, так они научатся ценить и уважать чужой труд.
Семья – это самое прекрасное. Именно тот мир, который дети будут видеть в семье, перенесется и на восприятие внешнего мира. Моя цель – научить детей видеть во всем прекрасное.
Мысли о будущей семье не могут быть четко оформлены в рамки, ведь это очень светлые мечты, идущие из глубины души. Но самое главное, о чем я мечтаю – так это о счастливой семье, в которой будут править бал гармония, любовь, уважение и доверие!