Відповідь:
Будда – Добро, гармонія, умиротворення, моральний ідеал.
Лотос вважається в Японії священною квіткою, пов’язаною з буддизмом. Лотос символізує вчення Будди, утілюючи досконалість, мудрість, духовну чистоту, прагнення до моральної довершеності й просвітлення. Згідно з японською міфологією – Світове Дерево, що з’єднує три рівні світобудови: його корінь знаходиться в мулі (болоті), стебло – у воді, а листя і квітка – звернені до неба. Лотос нагадує про те, що в якому б середовищі не народилася людина й де б не перебувала, вона здатна досягти високого та світлого ідеалу. Адже Лотос починає рости на дні озера, у бруді й воді; він повільно росте вгору, а коли виходить на поверхню озера, перетворюється на чудову квітку. Тому ще одне символічне значення лотоса — це перемога краси й чистоти над брудом життя.
Вода, озеро – початок і кінець усього сущого на землі, символ очищення душі й тіла, джерело життя. (Опуститися в озеро означає , з одного боку, смерть, а з іншого – зцілення і відродження)
Павук для японців (з позицій буддизму) – Великий Ткач, Творець світу, його центр; посередник між світами, простором і часом; символ мудрості; символ життя – пряде нитку Долі.
Павутина (з позицій буддизму) – символ сходження, підйому (синонімічні поняття – гора, хрест, драбина, дерево, ліана); нитка Доля, якою Великий Ткач (павук) прив’язує людей до павутини життя (минуле – теперішнє – майбутнє); символ скороминущості життя і плинності часу; спіраль, що уособлює собою творіння і розвиток; символ праведного життя, шлях до іння душі
Срібляста нитка – у східних філософіях це нитка, яка тримає життя людини.
Павутинка-нитка:
-на земному шляху Кандати лише одна добра справа;
-нитка долі, один кінець якої – в руках людини, інший – у владі вищої сили, провидіння;
-зв’язок між світами: рай – земля – пекло.
Річка Сандзунокава, Криваве озеро, Шпиляста гора, Кандата – зло, гріховність людини, розплата за злочинне життя на землі.
Ранок – початок нового, схід сонця, надія, переродження душі
Джерело: https://dovidka.biz.ua/pavutinka-analiz
Пояснення:
ПАМ'ЯТКИ
Головне, що приваблює в Бахчисарай - пам'ятники історії і культури, якими він такий багатий. Головна визначна пам'ятка міста - унікальний пам'ятник архітектури XVI - XVIII ст. ханський палац (Хан-Сарай), а також середньовічний Успенський монастир, місто-фортеця Чуфут-Кале та інші "печерні міста".
Головна історична пам'ятка міста - ханський палац. Спочатку він знаходився в долині Атлама-Дере. Однак з часом долина стала Тейт для ханського двору, війська, челяді. Тому резиденція правителя була перенесена з ущелини на відкритий берег річки Чурук-Су.
Син Менглі-Гірея Аділь-Сахіб-Гірей (правив в 1532-1551 рр.,) - перший хан, при якому згадується Бахчисарай як місцеперебування правителя. При цьому хані і був закладений новий палац, будівництво якого тривало приблизно до 1551 року.
Площа, нині займана палацом, складає більше чотирьох гектарів, але за часів Аділь-Сахіб -Гірея вона була більше. До огорожі до західних веригам палацу прилягали сади, за ними знаходився дворовий дур, біля підніжжя міського пагорба - велике міське кладовище, Місто громадилося в основному на крутому правому березі річки.
Бахчисарайський палац - це не тільки парадно-адманістратівний ансамбль, у і житловий комплекс середньовічного феодального типу. У ньому зосереджено все необхідне для життя. Власне палац - житло володаря - був оточений великими садами з півдня, численними корпусами гарему і приміщень для челяді із заходу, гостьовими залами з надбрамною вежею з півночі. Зі східного боку - Велика ханська мечеть (при ній медресе) і фамільне кладовище Гіреїв; за ним - різні службові добудови, стайні. Зліва від наручники палацових воріт - у другому поверсі - поміщалася ханська варта (капукули), а в нижньому - лавки, що виходили на вулицю. Приміщення для варти були сусідами з Ханському мечеттю.
Велика ханська мечеть, або Хая-Джамі, - прямокутне, двоярусна споруда, витягнута з півночі на південь, крите четирехскатной черепичним дахом. Головний його фасад дивиться на річку Чурук-Су. В архітектурі цієї будівлі помітні риси османського мистецтва. Усередині мечеті з трьох сторін - хори (балкони, підтримуваних колонами). З них дві круті гвинтові сходи ведуть вниз. З правого боку в глибині другого поверху знаходиться ханська ложа, багато оздоблена фаянсовими плитками і розписом; вхід в неї окремий - із зовнішніх крутих сходів. Низька розпластана дах як би прігнетает будівлю, і тільки два струнких мінарети, вириваючись з огрядного масиву мечеті, стрімко злітають до неба. Усередині мечеті - ніяких прикрас, лише на південній стіні високо над міхрабом сяють яскравими плямами кольорових стекол два невеликі вікна, а внизу під ними - вікна побільше.
З першим будівельним періодом палацу пов'язаний і дворик Фонтану. Тут два фонтани. Першим привертає увагу Золотий фонтан (Маг-зуб), споруджений в 1733 р, в правління хана Каплан-Гірея. На мармуровому облицюванні - рельєфні написи (дата добудови і вислів з Корану) і рослинний орнамент.
Однак прославив Бахчисарай не золото фонтан, а скромніший, непомітний Фонтан сліз (сельс-біль) в протилежному кутку дворика. Цей унікальний пам'ятник архітектури, створений все тим же Омером в пам'ять рано померлої улюбленої дружини Крим-Гірея - Ділярі, став поетичним образом, символом живої людської скорботи, втіленої в холодному камені.
Неблагоприятные экологические условия порождают новые, ранее почти не известные заболевания и обостряют течение некоторых прежде малоопасных болезней. Растущие темпы производства нового знания приводят к стремительному «устареванию» ранее полученного образования и необходимости постоянного доучивания и переучивания. Доступность невообразимо огромных потоков различных сообщений порождают проблему различения достоверных сведений и откровенной чепухи, даже дезинформации. Человеку все труднее становится ориентироваться в этих информационных потоках и отбирать действительно нужное для дела. Расшатываются также нравственные ценности, культурные устои жизни. Проблемы взаимодействия человека с окружающей средой. Таковы энерго-сырьевая, продовольственная проблемы, освоение Мирового океана, космоса, зоны «вечной мерзлоты и, может быть, самая острая проблема – экологическая. Экологическая Во второй половине XX века человечество осознало риск уничтожения цивилизации вследствие неконтролируемого воздействия человека на природную среду. Экологический кризис проявляется в деградации окружающей среды из-за безоглядной хозяйственной активности людей. Следствием этого являются растущая угроза человеческому здоровью, загрязнение окружающей среды токсическими отходами производства и жизнедеятельности людей.
Глобальные экологические проблемы возникают вследствие двух причин: 1) природные процессы (цунами, ураганы, наводнения, смерчи и др.); 2) антропогенное воздействие и нерациональное природопользование (парниковый эффект, «озоновые дыры», изменение состава атмосферы и др.).
В настоящее время фиксируются:
1) Глобальное изменение климата, в том числе повышение средней температуры атмосферы. Это грозит нарушением устоявшегося механизма циркуляции вод Мирового океана и круговорота воды в природе. По некоторым расчетам, вследствие глобального потепления климата к 2100 году уровень океана может подняться на 4 метра, и под водой окажутся многие островные государства и большая часть таких городов, как Санкт-Петербург, Амстердам, Шанхай, Нью-Орлеан и др.
2) Изменение состава атмосферы – падение процентного содержания кислорода и увеличение доли углекислого, угарного, сернистого газов и других загрязнителей. Это приводит к кислотным дождям, росту кислотности водоемов и почв, «парниковому эффекту». «Парниковый эффект» – повышение температуры в нижних слоях атмосферы из-за выбросов газов, которые свободно пропускают солнечную радиацию к Земле, но затрудняют возврат теплового излучения в верхние слои атмосферы. Перегрев планеты приводит к наводнениям, засухе, неблагоприятным изменениям в природных экосистемах.
3) Истощение озонового слоя, задерживающего опасное для здоровья людей космическое излучение, в том числе ультрафиолетовую радиацию. Основная причина разрушения озонового слоя и появления так называемых «озоновых дыр» –массовое применение в промышленности и быту озоноразрушающего вещества.
4) Уничтожение природных ресурсов планеты и загрязнение их несвойственными природе веществами, а также превышение предельно допустимых норм выброса обычных веществ. Нерациональная сельскохозяйственная деятельность, в частности избыточное использование минеральных удобрений, содержащих большое количество кислотообразующих оксидов серы и азота, приводит к нарушению природных экосистем, истощению почвенных покровов, уменьшению запасов пресной воды, нарушению природного ландшафта. Гибель лесов в результате неумеренной вырубки, а также вследствие загрязнения окружающей среды способствует тому, что атмосфера ежегодно не получает до 15 млрд. т. кислорода. Интенсивные вырубки лесных массивов в бассейне Амазонки, в Индонезии, тропическом поясе Земли грозят окончательно лишить планету ее «зеленых легких». В настоящее время леса нашей планеты исчезают со скоростью 6 млн. га. в год.
Уменьшаются запасы невозобновимых ресурсов, таких как нефть, уголь. Происходит оскудение Мирового океана вследствие его загрязнения и неумелого пользования его ресурсами. В настоящее время от 2 до 4% поверхности Тихого и Атлантического океанов покрыты нефтяной пленкой, из-за чего их биологическая продуктивность заметно сократилась.
5) Сокращение биологического разнообразия флоры и фауны, т.е. безвозвратная гибель многих видов растений и животных в результате их неумеренного истребления и уничтожения мест естественного обитания. В настоящее время под угрозой исчезновения находится до 10% видов растений, около 1000 видов крупных животных и огромное число мелких.
6) Чрезмерная нагрузка на некоторые природно-территориальные комплексы вследствие перенаселения планеты, урбанизации и неравномерного использования природных ресурсов.
Конечно, единственным путём решения экологических проблем является понимание людьми, что всё в природе должно быть в гармонии и никак иначе. Перестать загрязнять окружающую среду и не относиться к природе как к неисчерпаемому ресурсу.