До появления жизни на Земле географическая оболочка состояла только из литосферы,гидросферы и тропосферы.Но когда появилась биосфера ( оболочка Земли,населённая живыми организмами) вся географическая оболочка немного изменилась.
1 Уменьшилось содержание углекислого газа.
2 Увеличилось содержание кислорода.
3 Появились зелёные растения.
4 Начали создаваться горные породы.
5 Изменился газовый состав океана.
6 Появились почвы.
Географическая оболочка-это непрерывная и целостная оболочка,в которой происходит взаимодействие всех её слоёв (нижних слоёв атмосферы,гидросферы,биосферы и верхних слоёв литосферы).Например вода и воздух проникая внутрь земли принимают участие в выветривании.Реки и грунтовые воды изменяют рельеф территории.Все живые организмы когда умирают,образуют толщи горных пород.
Свойства географической оболочки.
1 Все вещества находятся в твёрдом,жидком и газообразном состоянии.
2 В ней везде есть живые организмы.
3 Растения усваивают солнечную энергию,в результате чего происходит образование органических веществ из неорганических.
4 Все процессы происходят под действием солнечной энергии.
Назва гри: "Відкривай світ: Пригоди туриста"
Опис гри:
"Відкривай світ: Пригоди туриста" - це інтерактивна гра, призначена для молодіжних туристичних походів з елементами орієнтування. Гравці візьмуть участь у захоплюючому пригодницькому поході, під час якого їм доведеться вирішувати головоломки, розв'язувати завдання та знаходити шлях до різних туристичних об'єктів. Гра до юним туристам вивчити географію, культуру та історію різних регіонів, а також розвинути навички орієнтування у природі та місті.
Правила гри:
1. Команди. Гравці розподіляються на команди, кожна з яких складається з 3-5 осіб. Команди змагатимуться між собою, працюючи разом для виконання завдань.
2. Місце походу. Гра проводиться у вибраному природному або міському районі з багатими туристичними об'єктами, наприклад, національним парку, історичному центрі міста або гірській місцевості.
3. Завдання. Командам будуть надані завдання, пов'язані з географією, історією, культурою та особливостями обраного району. Завдання можуть включати пошук певних місць або об'єктів, відповіді на питання про історію регіону, фотографування певних видових точок або збір певних предметів.
4. Орієнтування. Гравці отримають карти, компаси або сучасні навігаційні пристрої для орієнтування у просторі. Вони повинні знаходити свій шлях до певних точок на мапі, використовуючи позначені на ній орієнтири та напрямки. Командам треба буде знайти правильний шлях до кожного туристичного об'єкту, використовуючи свої навички орієнтування та здатність працювати в команді.
5. Головоломки та завдання. Під час походу гравці отримуватимуть різні головоломки, загадки або завдання, які вони повинні будуть вирішити, щоб отримати подальші інструкції або доступ до наступної локації. Це може включати розгадування шифрів, розшифровку показівників або пошук прихованих об'єктів.
6. Бонусні завдання. Команди можуть отримувати бонусні завдання, які необов'язкові для проходження гри, але можуть принести додаткові бали або пільги. Це може бути наприклад фотоконкурс або збір особливих предметів.
7. Завершення гри. Гра завершується, коли всі команди успішно пройшли всі завдання та досягли фінальної точки. На фініші може бути проведено невеличку церемонію нагородження переможців та подяка всім учасникам.
"Відкривай світ: Пригоди туриста" надасть молодій аудиторії можливість весело та пізнавально провести час у природі або місті, розвиваючи свої навички орієнтування та дізнаватися більше про різні регіони.