М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
qwerty91a
qwerty91a
18.11.2020 06:55 •  Информатика

A. Створіть клас з ім’ям Shop(). Метод __init__() класу Shop() повинен містити два атрибути: shop_name і store_type. Створіть метод describe_shop(), який виводить два атрибути, і метод open_shop(), який виводить повідомлення про те, що онлайн-магазин відкритий. Створіть на основі класу екземпляр з ім’ям store. Виведіть два атрибути окремо, потім викличте обидва методи.
b. Створіть три різних екземпляри класу, викличте для кожного екземпляру метод describe_shop().
c. Додайте атрибут number_of_units зі значенням за замовчуванням 0; він представляє кількість видів товару у магазині. Створіть екземпляр з ім’ям store. Виведіть значення number_of_units, а потім змініть number_of_units і виведіть знову.
d. Додайте метод з ім’ям set_number_of_units(), що дозволяє задати кількість видів товару. Викличте метод з новим числом, знову виведіть значення. Додайте метод з ім’ям increment_number_of_units(), який збільшує кількість видів товару на задану величину. Викличте цей метод.
e. Напишіть клас Discount(), що успадковує від класу Shop(). Додайте атрибут з ім’ям discount_products для зберігання списку товарів, на які встановлена знижка. Напишіть метод get_discounts_ptoducts, який виводить цей список. Створіть екземпляр store_discount і викличте цей метод.
f. Збережіть код класу Shop() у модулі. Створіть окремий файл, що імпортує клас Shop(). Створіть екземпляр all_store і викличте один з методів Shop(), щоб перевірити, що команда import працює правильно.
*
a. Створіть клас з ім’ям User. Створіть два атрибути first_name і last_name, а потім ще кілька атрибутів, які зазвичай зберігаються у профілі користувача. Напишіть метод describe_user який виводить повне ім’я користувача. Створіть ще один метод greeting_user() для виведення персонального вітання для користувача. Створіть кілька примірників, які представляють різних користувачів. Викличте обидва методи для кожного користувача.
b. Додайте атрибут login_attempts у клас User. Напишіть метод increment_login_attempts(), що збільшує значення login_attempts на 1. Напишіть інший метод з ім’ям reset_login_attempts(), обнуляє значення login_attempts. Створіть екземпляр класу User і викличте increment_login_attempts() кілька разів. Виведіть значення login_attempts, щоб переконатися у тому, що значення було змінено правильно, а потім викличте reset_login_attempts(). Знову виведіть login_attempts і переконайтеся у тому, що значення обнулилося.
c. Адміністратор - користувач з повними адміністративними привілеями. Напишіть клас з ім’ям Admin, що успадковує від класу User. Додайте атрибут privileges для зберігання списку рядків виду «Allowed to add message», «Allowed to delete users», «Allowed to ban users» і т. д. Напишіть метод show_privileges() для виведення набору привілеїв адміністратора. Створіть екземпляр Admin і викличте метод.
d.Напишіть клас Privileges. Клас повинен містити всього один атрибут privileges зі списком, який треба забрати із класу Admin. Водночас, необхідно перемістити метод show_privileges() у клас Privileges із класу Admin. Створіть екземпляр priv як атрибут класу Admin. Створіть новий екземпляр admin і використайте метод для виведення списку привілеїв.
e. Збережіть клас User в одному модулі, а класи Privileges і Admin у іншому модулі. В окремому файлі створіть екземпляр admin і викличте метод show_privileges(), щоб перевірити, що все працює правильно.

👇
Открыть все ответы
Ответ:
konulrzayevaa
konulrzayevaa
18.11.2020

program z1;

var k:integer;

begin

writeln('введите класс ');readln(k);

if k=1 then ('Привет,первоклассник');

 if k=2 then ('Привет,второклассник'); 

 if k=3 then ('Привет,третеклассник'); 

 if k=4 then ('Привет,четвероклассник'); 

 if k=5 then ('Привет,пятиклассник'); 

 if k=6 then ('Привет,шестиклассник'); 

 if k=7 then ('Привет,семиклассник'); 

 if k=8 then ('Привет,восьмиклассник'); 

 if k=9 then ('Привет,девятиклассник');

 if k=10 then ('Привет,десятиклассник'); 

 if k=11 then ('Привет,одинадцатиклассник'); 

end.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4,8(72 оценок)
Ответ:
aigerim341
aigerim341
18.11.2020

program raf105;

var

 s,s2: string;

 i,j,n,price,points: integer;

begin

write('Количество задач в карусели: ');

readln(n);

write('ответы команды: ');

readln(s);

for i:=1 to length(s) do

 if s[i]<>' '

   then s2:= s2 + s[i];

price:= 3;

for i:=1 to length(s2) do

begin

 if s2[i]='1'

   then begin

     points:= points + price;

     price:= price + 1;

   end

   else for j:=1 to 3 do

     if price > 3

       then price:= price-1;

end;

writeln('Итоговый : ',points);

end.

PascalABC 3.4.2
4,7(78 оценок)
Это интересно:
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ