М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации

В олимпиаде по информатике участвовали ученики 7а класса, 7б класса , 7в класса, 7г класса. Из них 8 учеников 7а, 6 – 7б, 5 – 7в. Сообщение о том, что победил ученик 7б , несет 2 бита информации. Определить количество учеников 7г, участвовавших в олимпиаде.

👇
Открыть все ответы
Ответ:
Usimys
Usimys
25.05.2020

Відповідь:Ось приклад коду на мові Python, який створює гру "Камінь-ножиці-папір" з вибором користувачем і випадковим вибором комп'ютера:

python

Copy code

import random

def get_user_choice():

   valid_choices = ['камінь', 'ножиці', 'папір']

   user_choice = input("Виберіть свій варіант (камінь, ножиці, папір): ").lower()

   while user_choice not in valid_choices:

       print("Неправильний вибір. Спробуйте ще раз.")

       user_choice = input("Виберіть свій варіант (камінь, ножиці, папір): ").lower()

   return user_choice

def get_computer_choice():

   choices = ['камінь', 'ножиці', 'папір']

   return random.choice(choices)

def determine_winner(user_choice, computer_choice):

   if user_choice == computer_choice:

       return "Нічия!"

   elif (

       (user_choice == 'камінь' and computer_choice == 'ножиці') or

       (user_choice == 'ножиці' and computer_choice == 'папір') or

       (user_choice == 'папір' and computer_choice == 'камінь')

   ):

       return "Ви виграли!"

   else:

       return "Комп'ютер виграв!"

def play_game():

   print("Гра 'Камінь-ножиці-папір' розпочалась!")

   user_choice = get_user_choice()

   computer_choice = get_computer_choice()

   print(f"Ваш вибір: {user_choice}")

   print(f"Вибір комп'ютера: {computer_choice}")

   result = determine_winner(user_choice, computer_choice)

   print(result)

play_game()

У цьому коді функція get_user_choice() отримує вибір користувача, перевіряє його на коректність і повертає введений варіант. Функція get_computer_choice() випадковим чином вибирає варіант комп'ютера зі списку. Функція determine_winner() порівнює вибір користувача і комп'ютера, визначає переможця або оголошує нічию. Функція play_game() координує весь процес гри, викликаючи решту функцій і виводячи результат гри на екран.

Пояснення:

4,7(76 оценок)
Ответ:
праллель
праллель
25.05.2020

Відповідь:

Створіть новий проект у Scratch і очистіть сцену.

Додайте спрайт головного героя - наприклад, підводний човен або людину, яка плаває.

Додайте спрайти восьминога та акіли, які будуть переслідувати героя.

Забезпечте рух головного героя за до клавіш зі стрілками або за до миші. Ви можете використати блоки керування спрайтом, такі як "коли [стрілка вправо] натиснута", щоб змінювати позицію героя.

Додайте блоки коду, щоб зробити восьминога та акілу переслідувати героя. Ви можете використати блоки керування спрайтом, такі як "повернути спрайт в бік [герой]", щоб зробити спрайт переслідувача обертатись у бік героя.

Додайте перешкоди на сцену, такі як корали, скелі або інші об'єкти, які герой має уникати. Використайте блоки детекції зіткнень, щоб перевірити, чи зіткнувся герой з перешкодою.

Додайте елементи гри, такі як рахунок очків або лічильник життів героя. Використовуйте змінні для збереження і оновлення цих значень.

Додайте звукові ефекти та музику, щоб зробити гру більш захопливою. Ви можете використати блоки звуку для відтворення звуків у певних ситуаціях, наприклад, при зіткненні з перешкодою або досягненні нового рекорду.

Не забудьте додати ефект кінця гри, якщо герой був зловлений восьминогом або акілою. Ви можете використовувати блоки умови, щоб перевірити, чи сталася зіткнення, і показати повідомлення про програш або відтворити анімацію.

Налаштуйте рівні складності гри, збільшуючи швидкість переслідувачів або додавши більше перешкод.

Запустіть проект і насолоджуйтесь грою "Врятуватись від восьминога/акули"!

Бажаю успіху у створенні вашого проекту у Scratch!

Пояснення:

4,6(50 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Информатика
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ