М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
irinka15012002
irinka15012002
10.12.2022 07:35 •  Информатика

1. Що таке спрайти в середовищі Scratch? 2. Якими можна змінити значення властивостей об'єктів у середовищі Scratch?
3. Які властивості має об'єкт Сцена? Якими можна змінити тло Сцени?
4. Якими можна створити новий спрайт у середовищі Scratch?
5. Які об'єкти в середовищі Scratch ви знаєте?
6. Aki ejacmueocmi ob'ekmie cepeðoeulua Scratch su 3haeme?
7. Які дії можна виконувати над об'єктами є середовищі Scratch?​

👇
Ответ:
loopootoonoo
loopootoonoo
10.12.2022

1. У Scratch 2 виконавців також називають спрайтами (англ. sprite — уявний герой). Усі спрайти мають свої властивості: ім'я, положення на Сцені, розміри, напрямок, у якому вони будуть рухатися, колір костюма та інші.

2. Переглянути та змінити значення властивостей об'єктів можна в розділі Інформація або у вбудованому графічному редакторі. Створити новий спрайт або вибрати тло для сцени можна кількома обрати готовий об'єкт із бібліотеки, намалювати у графічному редакторі, уставити з файла, сфотографувати камерою.

3. Сцена має такі властивості: розмір (480 на 360 кроків виконавця) і тло. Якщо вибрати цей об'єкт, то на вкладці Тло можна змінити зображення на тлі Сцени, використавши кнопки на панелі інструментів: обрати з бібліотеки, намалювати у графічному редакторі, завантажити з будь-якого файла з графічним зображенням.

4. обрати готовий об'єкт із бібліотеки, намалювати у графічному редакторі, уставити з файла, сфотографувати камерою.

5. Програмними об'єктами середовища Scratch є спрайти (виконавці) та Сцена. Усі спрайти мають свої властивості: ім'я, положення на Сцені, розміри, напрямок, у якому вони будуть рухатися, колір костюма та інші. Сцена як об'єкт середовища Scratch має властивості Тло та розмір. Кожна із цих властивостей має своє значення.

6. ?

7. Сцена як об'єкт середовища Scratch має властивості Тло та розмір. ... У середовищі Scratch вибрати дії зі спрайтами (вилучити, дублювати, сховати, збільшити, зменшити, переглянути інформацію) можна в контекстному меню об'єкта або в Рядку меню програми.

Объяснение:

4,6(7 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
kjhf2225
kjhf2225
10.12.2022
"Типовой школьный" Паскаль:

// PascalABC.Net 3.0, сборка 1064
const
  k = 100;

var
  s, wd: string;
  i, j, m, n, pt, step: integer;
  Words, WordsSort: array[1..k] of string;
  InOrder: boolean;

begin
  Write('Введите строку: '); Readln(s);
  n := Length(s); pt := 1; m := 0;
  repeat
    // Пропускаем все символы до первого непробельного
    while pt <= n do
      if Ord(s[pt]) <= 32 then Inc(pt) else break;
    if pt <= n then begin
      // Выделяем очередное слово
      wd := '';
      while pt <= n do
        if Ord(s[pt]) > 32 then begin wd := wd + s[pt];Inc(pt) end
        else break;
      if wd <> '' then begin Inc(m);Words[m] := wd end
    end
  until pt > n;
  // Теперь Words содержит все m слов.
  // Отсортируем их в массиве WordsSort методом Шелла
  for i := 1 to m do WordsSort[i] := Words[i];
  step := m div 2;
  while step > 0 do begin
    for j := m - step downto 1 do begin
      i := j;
      while i <= m - step do begin
        if WordsSort[i] > WordsSort[i + step] then begin
          wd := WordsSort[i];
          WordsSort[i] := WordsSort[i + 1];
          WordsSort[i + 1] := wd
        end;
        i := i + step
      end
    end;
    step := step div 2
  end;
  // Осталось поэлементно сравнить оба массива
  InOrder := true; i := 1;
  while InOrder and (i <= m) do
  begin InOrder := (Words[i] = WordsSort[i]); Inc(i) end;
  if m = 0 then Writeln('Строка не содержит слов')
  else
    if InOrder then Writeln('Cлова упорядочены')
    else Writeln('Cлова не упорядочены')
end.

Тестовое решение:
Введите строку: слово1    слово2    слово3    слово4 слово5
Cлова упорядочены

Введите строку: слово1    слово2    слово4    слово3 слово5
Cлова не упорядочены

"Современный" вариант решения на Паскале:

// PascalABC.Net 3.0, сборка 1064
var
  s:string;
begin
  Write('Введите строку: '); Readln(s);
  var Delim:=Range(0,32).Select(x->Chr(x)).ToArray;
  var Words:=s.Split(Delim).Where(x->x<>'');
  var WordsSort:=Words.Sorted;
  if Words.SequenceEqual(WordsSort) then Writeln('Cлова упорядочены')
  else Writeln('Cлова не упорядочены')
end.

Тестовое решение совпадает с вышеприведенным.
4,6(59 оценок)
Ответ:
EpicKsushaGames
EpicKsushaGames
10.12.2022
Информационный поток - процесс передачи информации от одного объекта другому.При этом информация может видоизменяться, кодироваться, преобразововаться из одного вида сигналов в другие.Основные устройства компьютера - клавиатура, мышь, монитор, видео плата, процессор, ОЗУ, контроллеры, запоминающие устройства(накопители).Процессор это сердце компьютера, главный наблюдатель в процессе информационных потоков компьютера.При включении процессор инициирует процесс загрузки программ из накопителей в озу, он просит котроллеры чтобы поток данных загружался напрямую, по возможности, из накопителей в ОЗУ, минуя внутреннюю память процессора.Время от времени он опрашивает устройства ввода, мышь клавиатуру, на предмет сигналов, в которых закодированны нажатые кнопки, позиции курсора, итд... Если процессор зависнет, зациклится, то нажатия на кнопки не приведут ни к чему,т.к эти устройства никто не опрашивает.Программы, выполняющиеся на процессоре, могут "попросить" процессор выводить информацию на монитор, подавая комманды.Обрабатывая эти комманды процессор, отправляет данные в видео плату, или в котроллер видеоплаты.Видеоплата, получая данные из процессора в свой видео буфер, преобразует их в аналого-цифровой формат для подачи уже в монитор через кабель.
4,5(36 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Информатика
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ