Подати інформаційну модель можна за до різноманітних засобів. Раніше архітектори, створюючи модель майбутньої будівлі, виконували креслення на великих арку шах паперу, використовуючи креслярські інструменти та олівці.
графічні
структурні
математичні
спеціальні
Объяснение:
Через панель программирование создаём пользовательскую функцию
Объяснение:
Понадобятся панели:
Вид → Панели инструментов → Программирование
Вид → Панели инструментов → Матрица
Вид → Панели инструментов → Вычисление
Вид → Панели инструментов → Булева алгебра
Создаём матрицу
Задаём определение (:=) n → панель Программирование → Add Line 3 раза
Заполняем строки используя панель Программирование (промежуток задаётся через ; - точку с запятой, = (жирное равно) берётся из панели Булева алгебра)
Задаём рассчитать численно (=) n
Функция вычисляет номер элемента матрицы, который равен 0
Для начала смотрим что выходит при К= 36, выходит 5
Анализируем функцию F. Это линейная функция наподобии Фибоначи, значит ответом будет некий один отрезок из К
Потом немножко дорабатываем программу и смотрим на результат
var
i, K, counter: integer;
function F(x: integer): integer;
begin
if x < 2 then
F := 1
else F := F(x - 1) + 2 * F(x - 2);
end;
begin
for K := 0 to 100 do
begin
i := 28;
// readln(K);
while (i > 0) and (F(i) > K) do
i := i - 1;
if i = 5 then begin
counter := counter + 1;
writeln(counter, ') K = ', K);
end;
end
end.
Вывод
1) K = 21
2) K = 22
3) K = 23
4) K = 24
5) K = 25
6) K = 26
7) K = 27
8) K = 28
9) K = 29
10) K = 30
11) K = 31
12) K = 32
13) K = 33
14) K = 34
15) K = 35
16) K = 36
17) K = 37
18) K = 38
19) K = 39
20) K = 40
21) K = 41
22) K = 42
ответ 22
Форми подання інформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми та ін.
...
Учитель.
графічні – рисунки, креслення, карти тощо;
структурні – таблиці, графіки, діаграми, схеми тощо;
математичні – формули, рівняння, функції тощо;
спеціальні – хімічні формули, записи шахових партій тощо.