Добавлю от себя чуть-чуть
1. Алгоритма уравнения не существует! Ведь алгоритм - это последовательность действий, приводящая к определённому результату, поэтому правильней будет алгоритм решения или алгоритм нахождения корней.
2. В условии не уточнено - всех корней или только действительных, если всех - то случай D<0 тоже нужно корректно обрабатывать.
3. Если заранее не известно, квадратное ли уравнение задано, то есть на входе просто тройка чисел(a,b,c), алгоритм должен обязательно анализировать на a=0, b=0, c=0.
4. В качестве ответа на вопрос задачи подойдёт и любой численный алгоритм нахождения корней уравнения, например, дихотомию(деление отрезка, содержащего корень, пополам).
При этом, замечу, только численные алгоритмы дают решения даже для уравнений, степени выше 2.
Вот как, оказывается, интересно и сколько вопросов и вариантов может быть при анадизе даже такой простенькой задачки.
Существует явление под названием «громовая плешь». Это зона высокого напряжения, возникающая после попадания в землю грозового разряда. Пытаясь пройти в этом месте, человек может погибнуть. К счастью, энергетическая воронка в месте попадания молнии существует только в течении нескольких минут.
Во время извержения вулкана Везувия 24 августа 79 года н.э. помимо всем известного города Помпеи погибли также города Геркуланум и Стабии.
Полное солнечное затмение длится не дольше 7,5 минут; полное лунное затмение - 104 минут.
У сучасному суспільстві більшість дітей знайомляться із персональним комп’ютером ще у дошкільному віці, легко засвоюють роботу і проявляють захоплення комп’ютерними іграми та різноманітними видами мультимедійної інформації. У школі при вивченні шкільного курсу інформатики сучасного учня важко здивувати комп’ютерною технікою, тому дуже важливо вчителю інформатики пробудити інтерес, зацікавленість дитини до комп’ютерних наук.
Знайомство з інтернетом й робота в інтернеті — це найулюбленіші уроки дітей. Адже за до комп’ютера та інтернету діти можуть спілкуватися, дізнаватися новини, які відбуваються у світі, дивитися фільми, шукати необхідну інформацію та інше.
На уроках інформатики учні знайомляться з комп’ютерами, вони пізнають його склад, основні функції, можливості. Вони знайомляться з основними частинами комп’ютера, засвоюють клавіатуру, щоб мати можливість швидко друкувати та багато іншого.
Учні 2—7 класів не лише знайомляться з комп’ютерами, а й користуються програмами для розвитку логіки, вивчення математики, географії та інших предметів. Крім того, що граються, вони ще й вчаться, розвивають пам’ять. Наприклад, застосовуються ігри на пошук предметів. Ці ігри викликають зацікавленість у дітей, вони грають і запам’ятовують одночасно.
Також учні мають можливість грати в ігри, які спрямовані на вивчення таблиці множення, інших матеатичних дій — складання, віднімання.
Є також ігри, які розвивають логіку та мислення у дітей. Вони їм дуже подобаються.
Використання молодшими школярами у своїй діяльності комп’ютера здійснює суттєвий вплив на різні сторони їхнього психічного розвитку. Виникає цілий ряд нових видів діяльності, тісно пов’язаних з використанням комп’ютерів: комп’ютерне моделювання, творче експериментування, ігри тощо; проявляються в повній мірі такі процеси, як мислення, уява, сприймання, пам’ять.