М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
1SnakeDen1
1SnakeDen1
27.11.2020 23:45 •  Информатика

Тематична контрольна 2 «Мультимедійні та гіпертекстові документи» Мета: перевірити рівень засвоєння студентами теми «Мультимедійні та гіпертекстові документи», знання основних тегів та застосування їх на практиці, вміння створювати гіперпосилання, таблиці та стилі, використовуючи мову гіпертекстової розмітки. Розвивати логічне мислення, пам'ять, уяву. Виховувати наполегливість, дисциплінованість, старанність. Тип заняття: контроль знань, вмінь і навичок. Зміст та методичні рекомендації до виконання : Відкрити програму Блокнот, в якій створити код для створення веб-сторінки інтернет-магазину згідно наступних критеріїв: 1. Назва сторінки - Прізвище студента. 2. Назва магазину розміщується посередині, в рамці певного кольору, з індивідуально заданим шрифтом, розміром та кольором тексту. Тематику обирати за порядковим номером у журналі (список тем вкінці документу). 3. З правої сторони на три рядочки нижче від назви магазину розмістити слово «Контакти» задавши шрифт, колір шрифта («Контакти» повинні зроблені бути у вигляді гіперпосилання, натискаючи на яке, відображатиметься інформація про адресу магазину). 4. Під словом Контакти потрібно розмістити логотип магазину (може бути фото, малюнок або малюнок, створений в Paint). 5. З лівої сторони розмістити «Каталог товару» зі списком товарів (список повинен бути маркований). 6. Створити таблицю з назвою «Таблиця товарів» згідно заданої структури, на власний розсуд поставити колір та ширину рамочки, шрифт та колір фону і тексту 2 7. Всі ці елементи веб-сторінки повинні розміщуватись на загальному фоні (ВАЖЛИВО! Фон сторінки не повинен зливатись із створеними елементами) . 8. Провести горизонтальну лінію на цілу сторінку і під нею вставити з правого краю жирним шрифтом «Виконав студент Групи _Прізвище та ініціали»


Тематична контрольна 2 «Мультимедійні та гіпертекстові документи» Мета: перевірити рівень засвоєння
Тематична контрольна 2 «Мультимедійні та гіпертекстові документи» Мета: перевірити рівень засвоєння

👇
Ответ:
Бригман
Бригман
27.11.2020

Можешь на русский перевести

4,5(40 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
Яяяячччч
Яяяячччч
27.11.2020
// PascalABC.NET 3.1, сборка 1230 от 27.04.2016
begin
  var s:=ReadLines('in.txt').ToArray;
  var n:=StrToInt(s[0]);
  var a:=s[1].ToWords.Select(e->StrToInt(e)).ToArray;
  var f:=OpenWrite('out.txt');
  Writeln(f,n,' - (кол-во чисел)');
  foreach var e in a do Write(f,e,' '); Writeln(f);
  Writeln(f,'Среднее значение четных ',
    a.Where(x->x.IsEven).Average);
  Writeln(f,'Среднее значение нечетных ',
    a.Where(x->x.IsOdd).Average);
  f.Close
end.

Файлы in.txt и out.txt находятся во вложении.

Содержимое файла out.txt:
15 - (кол-во чисел)
-22 49 33 47 -10 -1 20 -18 2 21 2 -25 21 -47 -36
Среднее значение четных -8.85714285714286
Среднее значение нечетных 12.25
4,7(15 оценок)
Ответ:
вампир982
вампир982
27.11.2020

Відповідь:

Пояснення:

Алгоритмы, в которых команды выполняются последовательно одна за другой, в порядке их записи, называются линейными.

 

 Пример 1. Написать алгоритм получения изображения двузначного числа  с исполнителя Чертежник.

Выберем следующий алгоритм построения изображения:

1) создать поле для исполнителя Чертежник размером 6х5 (6 клеток по горизонтали, 5 клеток по вертикали);

2) сместиться в точку (2, 2);

3) опустить перо;

4) изобразить цифру 1;

5) поднять перо и смечтиться в точку (4,3);

6) опустить перо;

7) изобразить цифру 2;

8) поднять перо и перейти в начало координат.

 

Вначале запишем алгоритм решения задачи на русском языке. Затем для каждой команды этого алгоритма выберем соответствующую команду исполнителя Чертежник.

Запись алгоритма на русском языке Текст программы

Заголовок программы;

Program PR_1;

вызов исп. Чертежник;

uses Drawman;

начало программы;

begin

создание поля размером 6х5;

Field(6,5);

рисуем цифры 1 и 2;

ToPoint(2,2);PenDown;

ToPoint(3,3);

ToPoint(3,1);

PenUp;

ToPoint (4,3);

PenDown;

ToPoint(5,3);

ToPoint(5,2);

ToPoint(4,1);

ToPoint(5,1);

PenUp;

ToPoint (0,0);

закончить программу.

end.

Можешь загрузить!        Пример 1

Для выполнения программы выберем команды ПрограммаàВыполнить (F9 или кнопка  на панели инструментов). Откроется окно исполнителя Чертежник, где нужно нажать кнопку Пуск или клавишу Enter на клавиатуре.

Команда OnVector(a,b)

OnVector(a,b)– перемещает перо Чертежника на вектор (a,b).

Выполним пример 1, но вместо команды ToPoint(x,y),  кторая перемещает перо Чертежника в точку (x,y). будем использовать OnVector(a,b).

Перемещение из точки (1,2) в точку (3,3) с вектора: OnVector(2,1).

Перемещение из точки (3,3) в точку  (1,2) с вектора: OnVector(-2,-1).

Перемещение из точки (1,3) в точку  (4,3) с вектора: OnVector(3,0).

Перемещение из точки (4,3) в точку (1,3)  с вектора: OnVector(-3,0).

Перемещение из точки (3,2) в точку (3,5)  с вектора: OnVector(0,3).

Перемещение из точки (3,5) в точку (3,2)  с вектора: OnVector(0,-3).

 

 Пример 2. Написать алгоритм получения изображения двузначного числа  с исполнителя Чертежник, используя команду OnVector(a,b).

4,5(33 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Информатика
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ