М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Drocket
Drocket
17.02.2020 06:31 •  Информатика

ББОоТ ЗзнннАнНнИиИЯя теЕеллеерррмМ - @united brai nly (Ббеезз ппрРрОбблЛОоОВв)

👇
Ответ:
Timurrovt456
Timurrovt456
17.02.2020
БббООт нННннНиИЯ ТТТеЕЕллееГггРАМ - @united brai nly (БбеЗ пПпрОоОбБЛЛлов)
4,6(99 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
arinamarkina0
arinamarkina0
17.02.2020

#include <iostream>

using namespace std;

int main ()

{

   int salary;

   int quantity = 0;

   double amount = 0;

   double average_salary = 0;

   for (int i = 0; i < 5; i++)

   {

       cin >> salary;

       if (salary >= 0 && salary <= 80)

       {

           amount += salary;

           quantity++;

       }

   }

   average_salary = amount / quantity;

   cout << (average_salary);

}

Объяснение:

#include <iostream>  // Библиотека ввода - вывода

using namespace std;  // Пространство имен

int main ()

{

   int salary;  // Создание целочисленной переменной, отвечающей за вводимые с клавиатуры числа

   int quantity = 0;  // Создание целочисленной переменной, хранящей количество работников, попадающих под условие

   double amount = 0;  // Создание вещественной переменной для нахождения суммы зарплат, попадающих под условие

   double average_salary = 0;  // Создание вещественной переменной, хранящей среднюю зарплату

   for (int i = 0; i < 5; i++)  // Цикл выполняется 5 раз

   {

       cin >> salary;  // Вводим число с клавиатуры

       if (salary >= 0 && salary <= 80)  // Если 0 <= значение переменной salary <= 80

       {

           amount += salary;  // Сумма = сумма + вводимое число

           quantity++;  // К переменной, хранящей количество, прибавляем единицу

       }

   }

   average_salary = amount / quantity;  // Вычисление средней зарплаты: средняя зарплата = сумма ÷ количество

   cout << average_salary;  // Вывод ответа

}

4,6(22 оценок)
Ответ:
228alex777
228alex777
17.02.2020
Фрактальна графіка Фрактальна графіка обраховується як векторна, але відрізняється тим, що жодних об'єктів у пам'яті комп'ютера не зберігається. Зображення будується за рівнянням(або за системою рівнянь), тому нічого, крім формули, зберігати не потрібно. Змінивши коефіцієнти у рівнянні, отримують зовсім іншу картину. Найпростішим фрактальним об'єктом є фрактальний трикутник. Фрактальними властивостями володіють багато об'єктів живої і неживої природи. Звичайна сніжинка при збільшенні виявляється фрактальним об'єктом. Фрактальні алгоритми лежать в основі росту кристалів і рослин. Властивість фрактальної графіки моделювати образи живої природи обчисленням часто використовують для автоматичної генерації незвичних ілюстрацій. Фрактал ( лат. Fractus – складений із фрагментів) – це зображення, якескладаеться із подібних між собою елементів. Побудова фрактального малюнка може відбуватися за деяким алгоритмом або шляхом автоматичної генерації зображень за до обчислень за певними формулами. Зміна в алгоритмах або значень коефіцієнтів у формулах приводить до модифікації зображення. Фрактальну графіку часто використовують для графічного представлення даних під час моделювання деяких процесів, для автоматичної генерації абстрактних зображень, у розважальних програмах. Як і кожна графіка чи програма фрактальна графіка має свої переваги та недоліки. Переваги фрактальної графіки 1) Малі обсяги даних. 2) Простота модифікації зображень. 3) Можливість деталізації зображення. Недоліки фрактальної графіки: 1) Абстрактність зображень. 2) Необхідність використання досить складних математичних понять і формул.
4,8(40 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Информатика
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ