Для створення ігрового вікна розміром 400 на 300 пікселів, залитого серим кольором, можна використовувати бібліотеку Pygame на мові програмування Python. Ось фрагмент коду, який демонструє цей процес:
import pygame
# Ініціалізація Pygame
pygame.init()
# Розміри вікна
width = 400
height = 300
# Створення ігрового вікна
window = pygame.display.set_mode((width, height))
# Колір серого
gray = (128, 128, 128)
# Заповнення вікна серим кольором
window.fill(gray)
# Оновлення вікна
pygame.display.update()
# Головний цикл гри
while True:
# Обробка подій та оновлення гри
У цьому фрагменті коду, pygame.display.set_mode((width, height)) використовується для створення вікна із вказаними розмірами. window.fill(gray) використовується для заповнення вікна серим кольором, де gray є кортежем із значеннями RGB для серого кольору. Після заповнення вікна можна запустити головний цикл гри для обробки подій та оновлення гри.
const unsigned int n = 5; const unsigned int m = 6;
int main() { srand(time(NULL)); int i, j; int a[n][m]; printf("\nSource:\n"); for (i = 0; i < n; i++) { for (j = 0; j < m; j++) { a[i][j] = rand() % 201 - 100; printf("%d\t", a[i][j]); } printf("\n"); } printf("\nResult:\n"); for ( i = 0; i < n; i++) { for (j = 0; j < m; j++) { if (a[i][j] < 0) a[i][j] = 0; printf("%d\t", a[i][j]); } printf("\n"); } getchar(); }
Readln(a, b);// a - длина плитки, b - ширина Readln(n, m); // n - длина стены, b - ширина readln(cost);// стоимость 1й плитки Writeln((n + a - 1) div a * (m + b - 1)div b, ' ', cost*(n + a - 1) div a * (m + b - 1)div b); // выводит количество плиток и их стоимость end.
#include <bits/stdc++.h>
using namespace std;
int main(){ int a, b; cin >> a >> b; int n, m; cin >> n >> m; int cost; cin >> cost; cout << (n + a - 1) / a *(m + b - 1)/b << ' ' << (n + a - 1)/a *(m + b - 1)/b * cost; }
Смотри ниже
Объяснение:
Для створення ігрового вікна розміром 400 на 300 пікселів, залитого серим кольором, можна використовувати бібліотеку Pygame на мові програмування Python. Ось фрагмент коду, який демонструє цей процес:
import pygame
# Ініціалізація Pygame
pygame.init()
# Розміри вікна
width = 400
height = 300
# Створення ігрового вікна
window = pygame.display.set_mode((width, height))
# Колір серого
gray = (128, 128, 128)
# Заповнення вікна серим кольором
window.fill(gray)
# Оновлення вікна
pygame.display.update()
# Головний цикл гри
while True:
# Обробка подій та оновлення гри
У цьому фрагменті коду, pygame.display.set_mode((width, height)) використовується для створення вікна із вказаними розмірами. window.fill(gray) використовується для заповнення вікна серим кольором, де gray є кортежем із значеннями RGB для серого кольору. Після заповнення вікна можна запустити головний цикл гри для обробки подій та оновлення гри.