: є предмети двох типів, необхідно посортувати, який до якого типу відноситься. : Рудий Кіт пропонує гравцеві посортувати розкидані по екрану об'єкти. ● ● ● головний герой - наприклад, Котик об'єкти двох типів - наприклад, квадрати і кружки, овочі і фрукти, голосні і приголосні букви, птахи і тварини - кому що до вподоби чи до теми. контейнери для сортування - наприлад, ящики, кошики, хатинки, книжки і пропонує гравцеві посортувати об'єкти, може допомагати підказками. - хаотично розкидані по екрану; можуть перетягуватися мишкою по екрану; зникають, коли доторкаються до потрібного контейнера. мають визначене місце; видають різні звуки в залежності, чи до них доторкається правильний чи неправильний об'єкт. Звісно, ролі можна вдосконалювати, ускладнювати сценарій додатковими можливостями, але порада: спочатку краще спробувати реалізувати мінімальний "кістяк" проекту, а потім розробляти додаткові можливості. Діємо за правилом: не все одразу!
using namespace std;
int main()
{
int s, i;
cout << "s = ";
cin >> s;
double a[s], m1, m2;
int m1i, m2i, f, t;
/* Заполнение */
for (i = 0; i < s; i++)
{
cout << i << ':';
cin >> a[i];
}
/* Первый максимум */
m1i = 0;
m1 = a[m1i];
for (i = 1; i < s; i++)
{
if (a[i] > m1)
{
m1 = a[i];
m1i = i;
}
}
/* Второй максимум */
m2i = 0;
m2 = a[m2i];
for (i = 1; i < s; i++)
{
if (i == m1i) continue;
if (a[i] > m2)
{
m2 = a[i];
m2i = i;
}
}
/* Порядок итерации */
if (m1 > m2)
{
f = m2i;
t = m1i;
}
else
{
f = m1i;
t = m2i;
}
for (i = f + 1; i < t; i++)
{
a[i] = 0;
}
for (i = 0; i < s; i++)
{
cout << a[i] << ' ';
}
return 0;
}