М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
alexsey13
alexsey13
29.06.2022 07:30 •  Информатика

259 перевести из десятичной в двоичную систему исчисления

👇
Ответ:
Йыч
Йыч
29.06.2022

ответ:100000011

Решение на фото:


259 перевести из десятичной в двоичную систему исчисления
4,7(58 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:

7)На координатной плоскости отмечены числа p,q и r.

Какая из разностей q-p, q-r, r-p отрицательная.

ответ: q-r такая из разниц будет отрицательная

8)

9)

х=±7

ответ :-7

10) Костя не выучил 4 билета всего 25 билетов

25-4=21

Вероятность что Кости попадется билет который он знает 21/25=0,84

13) 8х-3(х+9)≥-9

8х-3х-27≥-9

8х-3х≥-9+27

5х≥18

х≥18/15

х≥3,6

ответ: [3,6;∞) №1

14) 1 минута образуется осадок 0,2 грамма

а1=0,2 гр

а7= неизвестная переменная

d = 0,5 - на столько каждую минуту увеличивается масса осадка.

Формула n-ого члена арифметической прогрессии выглядит так:

аn = a1 + d(n - 1).

Подставляем данные величины:

а7 = 0,2 + 0,2(7 - 1) = 0,2 + 1,2= 1,4грамма

ответ: 1,4 грамма

Объяснение:

4,6(5 оценок)
Ответ:
dima2845
dima2845
29.06.2022

За до команд групи Рух створюють події переміщення виконавця по сцені. Так само, яку кінозалі можна знайти місце за купленим квитком, розташування виконавця визначається двома числами: X — позицією в рядку та Y-позицією у стовпці. У центрі сцени X = 0 та Y = 0. Якщо виконавця перемістити по горизонталі від центра праворуч, то його позиція в рядку відповідатиме X = а, де а — кількість кроків праворуч. Якщо виконавця переміщувати у зворотному напрямку, то вираз позиції у рядку набуде вигляду X = -а, де а — кількість кроків, а знак «->> вказує на напрямок руху — ліворуч. Аналогічно при русі вгору від центра Y = а, а вниз — Y =-а. Число a називають параметром команди, значення якого можна змінювати при складанні алгоритму.

Виконавець алгоритму в середовищі Скретч може також змінювати свій вигляд: колір і відображення. Так само, як зображають у коміксах, виконавець може «говорити» чи «думати». Такі команди зібрані у групі Вигляд

Викликати графічний редактор середовища Скретч можна за до вказівки Малювати або Редагувати вкладки Образи.

Зміна фону сцени відбувається аналогічно до зміни образу виконавця.

Скільки виконавців можна використовувати у проекті Скретч?

У проекті Скретч можна використовувати декілька виконавців.

Кожен із них виконуватиме свої дії на сцені за окремою програмою, що складає людина, яка працює з цим середовищем.

Для розробки проекту часто використовують різні графічні зображення, з якими можуть бути пов’язані події на сцені. Наприклад, якщо виконавець Рибка торкається краю акваріума — має повернутись у зворотному напрямку. Є графічні зображення. які використовують тільки для створення сцени проекту, наприклад, фон сцени або інше.

Образи виконавців, фон сцени і графічні зображення на сцені є об’єктами. їх список відображається під сценою

4,6(12 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Информатика
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ