1. 1
2. не даны сами обрывки
3. не даны варианты ответов и фрагменты
4. 3
5. 1
6. 2
7. 3
8. 105000
9. 3
10. 4
11. 2
12. 2
13. 3
14. 4
15. 3
16. 2
17. 3
18. 1
19. 2
20. 3
Объяснение:
8. Дано:
U = 56000 бит/c
t = 15 сек
Найти:
I = ? байт
I = U * t
I = 56000 * 15 = 840000 бит = 105000 байт
17. Нужно перевести числа из 10-ой системы счисления в двоичную и добавляем слева нули, чтобы было 8 разрядов:
64 = 01000000
129 = 10000001
255 = 11111111
32 = 00100000
Соединив, получаем 01000000 10000001 11111111 00100000
20.
U = 128000 бит/c
I = 5 Мбайт = 41943040 бит
Найти:
t = ? мин
t = I/U
t = 41943040/128000 сек = 327,68 сек ≈ 5.5 мин
Остальные задания просто определения, которые нужно запомнить.
ответ:До текстового документу можна додати векторні, растрові зображення, діаграми, схеми, інші текстові документи тощо. Щоб вставити до тексту потрібний об’єкт можна скористатись відповідною командою меню Вставка або натиснувши відповідну кнопку на панелі інструментів «Малювання», яка за звичай знаходиться в нижній частині вікна Word (додати панель інструментів: меню Вигляд ⇒ Панелі інструментів).
Панель інструментів "малювання"Кожен з об’єктів має певні властивості: розмір зображення б обтікання текстом, колір заливки, товщина, тип та колір ліній межі, розташування на сторінці тощо.
Діалогове вікно "Розмір малюнка" Діалогове вікно "Положення малюнка в тексті" Змінити колір заливки, товщину, тип та колір ліній об'єкта
Більшість цих властивостей можна змінюватиза до
Меню Формат ⇒ Об’єкт;
Контекстне меню ⇒ Формат малюнка;
Панелі інструментів «Малювання»;
Панелі інструментів «Настроювання зображення»
Панель інструментів "Настроювання зображення"
РОБОТА З РАСТРОВИМИ ЗОБРАЖЕННЯМИ
Зображення в текст можна вставляти:
з колекції картинок Microsoft – кнопка Кнопка "Додати картинку" (Додати картинку);
з будь-якого місця на диску – кнопка Кнопка "Додати малюнок" (Додати малюнок) ⇒ вказати шлях до зображення;
безпосередньо зі сканера – Вставка ⇒ Малюнок⇒ Зі сканера або камери.
Щоб настроїти вигляд зображення можна скористатись інструментами на панелі «Настройка зображення», за до яких можна налаштувати яскравість та контрастність, обрізати, повернути, змінити режим відображення (чорно-біле, відтінки сірого тощо), обтікання текстом, формат, розміри малюнка та зробити певні області зображення прозорими.
РОБОТА З ДІАГРАМАМИ ТА СХЕМАМИ
До текстового документу можна додавати різні діаграми та схеми скориставшись відповідною кнопкою Кнопка "Додати діаграму" на панелі інструментів «Малювання» чи меню Вставка.
Після додавання діаграму можна відформатувати, виділивши необхідний фрагмент схеми і скориставшись стандартними для зображень методами (контекстне меню, меню Формат, панель інструментів).
Переходячи за до миші від одного елементу схеми до іншого її потрібно заповнити текстом, відформатувати який можна за до форматування абзаців та символів.
СТВОРЕННЯ ВЕКТОРНИХ ЗОБРАЖЕНЬ
Засобами текстового процесора Microsoft Word можна створювати найпростіші векторні зображення чи власні діаграми і схеми.
Векторні зображення – це зображення, які складаються з окремих об’єктів – графічних примітивів: відрізків, кривих, ламаних, прямокутників, многокутників, овалів тощо.
Об’єкти можуть накладатись один на одного, утворюючи багатошарове зображення.
Автофігури При створення векторних зображень використовують автофігури, яким задають потрібні властивості (колір, тип і товщину ліній, об’єм, тінь – відповідні кнопки на панелі інструментів «Малювання») та розміщують в необхідному порядку.
Якщо потрібної фігури немає серед автофігур, її можна намалювати самостійно, скориставшись інструментами Крива, Полілінія, Мальована лінія (Автофігури ⇒ Лінії)
Алгоритм створення власного графічного примітиву:
Вибрати необхідний інструмент Автофігури ⇒ Лінії ⇒ Крива;
Намалювати ескіз-заготовку, яка приблизно відображає контури об’єкта;
За необхідності лінію можна перетворити в суцільну: Контекстне меню об’єкта ⇒ Замкнути лінію;
Малювання (Контекстне меню примітива) ⇒ Почати зміну вузлів;
За до команд контекстного меню кожного вузла, змінюючи їх властивості та видаляючи не потрібні, задати необхідну форму примітиву.
Алгоритм малювання власного графічного примітиву Готовий примітив
Для малювання примітивів зручно використовувати сітку (Малювання ⇒ Сітка ⇒ вказати необхідні параметри), за до клітинок якої можна вказувати розміщення вузлів малюнка.
Так як векторний малюнок по своїй суті – це віртуальна аплікація, окремі елементи якої накладаючись один на один і розміщуючись необхідним чином (кожен елемент розміщується на окремому шарі), утворюють всю картину, то після того, як всі примітиви будуть створені, їх потрібно розмістити по порядку один відносно одного. Для цього можна скористатись командою Малювання (Контекстне меню) ⇒ Порядок ⇒ вибрати необхідний пункт.
Коли малюнок вже буде повністю оформлений (або частина малюнка буде готова), його елементи необхідно згрупувати, щоб, наприклад, при переміщенні зображення – рухався весь малюнок, а не окремі його примітиви. Для цього потрібно:
Виділити кожен примітив зображення, утримуючи кнопку Shift;
Виконати команду Малювання (Контекстне меню) ⇒ Групувати.
ОБ’ЄКТ WORDART
Для додавання різноманітних надписів в документі можна скористатись об’єктом WordArt WordArt .
Вибравши бажаний об’єкт з колекції Word, потрібно ввести і відформатувати текст (вказати шрифт, розмір, накреслення)
s,sd,sm,sy:string;
d,m,y,err:integer;
begin
Write('Введите текущую дату в формате дд/мм/ или дд.мм.: ');
Readln(s);
if Length(s)<>10 then Writeln('Неверный ввод')
else begin
sd:=s[1]+s[2]; Val(sd,d,err);
sm:=s[4]+s[5]; Val(sm,m,err);
sy:=Copy(s,7,4); Val(sy,y,err);
if err>0 then Writeln('Неверный ввод')
else begin
if d<28 then d:=d+1
else begin
case m of
1,3,5,7,8,10,12:
if d<31 then d:=d+1
else begin d:=1; m:=m+1 end;
2:
if (y mod 4)=0 then
if d=28 then d:=29
else begin d:=1; m:=3 end
else begin d:=1; m:=3 end;
else
if d<30 then d:=d+1
else begin d:=1; m:=m+1 end
end
end;
if m>12 then begin m:=1; y:=y+1 end;
Str(d,sd); if Length(sd)=1 then sd:='0'+sd;
Str(m,sm); if Length(sm)=1 then sm:='0'+sm;
Str(y,sy);
s:=sd+'.'+sm+'.'+sy;
Writeln('Завтра будет '+s)
end
end
end.