М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
milaxa1245
milaxa1245
29.07.2022 14:57 •  Информатика

Определить максимальный и минимальный элементы среди положительных нечётных элементов целочисленного массива х. удалить из массива все нулевые элементы. , надо, нет времени писать прогу. 20 !

👇
Ответ:
skillet12oz
skillet12oz
29.07.2022
Type
    array100 = array[1..100]of integer;

var
    x: array100;
    i, n, j, t, min, max: integer;

procedure show(x: array100; n: integer);
var i:integer;
begin
    writeln();
    writeln('Вывод массива[',n,']:');
    for i := 1 to n do
        write(x[i], ' ');
    writeln();
end;

begin
    n := 20;
    max := -200;
    min := 200;
   
    for i := 1 to n do
    begin
        x[i] := random(2*n) - n;
    end;
    show(x, n);
   
    for i := 1 to n do
    begin
        if (x[i] > 0) and (x[i] mod 2 = 1) then begin
            if x[i] > max then max := x[i];
            if x[i] < min then min := x[i];
        end;
    end;
    writeln('Max = ', max, ' Min = ', min);
   
    i := 1;
    while i <= n do
    begin
        if x[i] = 0 then begin
            for j := i + 1 to n do
                x[j - 1] := x[j];
            n := n - 1;
        end
        else i := i + 1;
    end;
    show(x,n);
end.
4,8(93 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
jarretquinswid
jarretquinswid
29.07.2022

Объяснение:

1) Происходит 16000 измерений в секунду, на одно измерение отводится 16 бит, значит, на секунду необходимо 16000 * 16 бит = 16000 * 2 байт = 32000 байт, а на 30 секунд - 30 * 32 000 байт = 960 000 байт = 937,5 Кб

2) Необходимо 1 760 000 байт на 20 секунд, т.е. 1 760 000 / 20 = 88 000 байт. Есть 2 канала по 16 бит = 2 байта, одно измерение занимает 2 * 2 = 4 байта, тогда всего измерений в секунду 88 000 / 4 = 22 000, частота дискретизации 22 000 Гц.

3) 2 * 1 * 48000 * 16 бит = 48000 * 4 байт = 187,5 Кб

4,4(50 оценок)
Ответ:
rederemin2006
rederemin2006
29.07.2022

Объяснение:

Базові алгоритмічні структури – це структури, за до яких створюється алгоритм для розв’язання певної задачі.

Існують три основні (базові) алгоритмічні структури, або три основні типи алгоритмів: лінійний, розгалужений та циклічний.

Лінійний алгоритм (послідовне виконання, структура слідування) –  це алгоритм, який забезпечує отримання результату шляхом одноразового виконання послідовності дій, незалежно від вхідних даних і проміжних результатів. Дії в таких алгоритмах виконуються послідовно, одна за однією, тобто лінійно.

Розгалужений алгоритм (умова, структура вибору) – у класичному варіанті ця структура розглядається як вибір дій у разі виконання або невиконання заданої умови. Розгалуження бувають повними і неповними.

Повне розгалуження – це розгалуження, в якому певні дії визначені й у разі виконання, і в разі невиконання умови. Неповне розгалуження –  це розгалуження, в якому дії визначені тільки у разі виконання (або у разі невиконання) умови.

Циклічний алгоритм (цикл, структура повторення) –  це алгоритм, у якому передбачено повторення деякої серії команд. За до цієї структури описуються однотипні дії, що повторюються декілька разів. Такі алгоритми забезпечують виконання довгої послідовності дій, записаних порівняно короткою послідовністю команд. Саме використання циклів дозволяє у повній мірі реалізувати швидкодію комп’ютерів.

Основна особливість базових алгоритмічних структур – це їх повнота, тобто цих структур достатньо для створення найскладнішого алгоритму.

Графічні зображення структур керування показано на рис. 3.1-3.5

Лінійні структури.

4,7(97 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Информатика
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ