# Ghost Game/Гра Привид #3а одніею із трьох дврей скривається привид. #Яку із дверей ти вибереш? Надрукуй 1, 2 або 3 та натисни Еnter. #Твоя задача- #то перейдеш у насупну кімнату, де гра продовжиться. #Якщо тоб1 не повезло і за дверима ховається привид, то Game over!/Гру закінчено! вибрати двері за якими немае привида, якщо ти вгадав, from random import randint #randint-reнерує випадкові числа print ('Ghost Game') feeling_brаve3DTzue вcore-0 #онулюе рахунок гри while feeling_brave: ghost door-randint (1, 3) #вибирає випадкове число від 1 до 3 print ("Попереду трое дверей.. ") print ('Привид за одними із них. ') print ('Які двері ви відкриваєте? ") door%3input ("1,2, чи 3? ") door num3int (door) if door num %3D3D ghost door: print ("Привид!") feeling_brave%3DFalse else: print ("Heмае привида!") #це повідомлення ти побачиш, якщо привида немае print ('Bи входите в наступну кімнату. ") #рахунок збільшується з кожним входом у нову кімнату, не зустрівши привида зсore3score+1 print ('Biжіть!") #команда гравцю бігти віiд привида #score-значення ціei змінно1 змінюється в залежності від числа пройдених кімнат ("Гра завершена! калькість пройдених кімнат вcore)
1.
import random
a = random.randint(1,15)
b = random.randint(1,15)
if a == b:
a = 0
b = 0
print(a,b)
2.
import random
n = random.randint(1,999)
a = ""
b = ""
n = str(n)
if len(n) == 1:
a = "однозначное"
elif len(n) == 2:
a = "двухзначное"
elif len(n) == 3:
a = "трёхзначное"
n = int(n)
if n % 2 == 0:
b = "чётное"
else:
b = "нечётное"
print(a + " " + b + " число")
3.
n = int(input("Введите номер дня недели: "))
if n == 1:
print("Понедельник")
elif n == 2:
print("Вторник")
elif n == 3:
print("Среда")
elif n == 4:
print("Четверг")
elif n == 5:
print("Пятница")
elif n == 6:
print("Суббота")
elif n == 7:
print("Воскресенье")
else:
print("Такого дня недели нет")