Відповідь:
Щоб намалювати зображення квітки із шестикутників, дай відповіді на такі запитання.
1 - Яку мінімальну кількість шестикутників достатньо намалювати?
2 - Що малюватиме внутрішній цикл?
З - Повторення якого базового елемента складається шестикутник?
4 - Опиши алгоритм малювання шестикутника. Відповівши на ці запитання, ти зрозумієш, як намалювати один шести кутник. Щоб намалювати всю квітку, виконай такі завдання:
5 - Визнач точку, у якій починається (і завершується) малювання першого шестикутника (скажімо, верхнього).
6 - Визнач аналогічну точку на другому, сусідньому справа шестикутнику.
7 - Визнач, які дії потрібно виконати, щоб перейти від малювання першого шестикутника до малювання другого. спробуй запрограмувати малювання квітки із шестикутників і перевір, чи правильними були твої відповіді та чи правильно виконані завдання.
Пояснення:
using System;
namespace ConsoleApp1
{
class Program
{
static void Main(string[] args)
{
int a, b, c;
Console.Write("Введите a: ");
a = Convert.ToInt32(Console.ReadLine());
Console.Write("Введите b: ");
b = Convert.ToInt32(Console.ReadLine());
Console.Write("Введите c: ");
c = Convert.ToInt32(Console.ReadLine());
if ((a + b > 0) || (a + c > 0) || (b + c > 0))
Console.WriteLine("Сумма двух из введенных чисел положительна");
}
}
}
Код на Ruby 22
n = 0
for i in 1..1000000
if not (i.to_s(10).include? "0") and not (i.to_s(16).include? "0") and not (i.to_s(8).include? "0")
n+=1
end
if n == 10168 then
p i
break
end
end