М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
taniabelkova
taniabelkova
22.12.2022 20:02 •  Информатика

Дана квадратная матрица а порядка n, состоящая из натуральных чисел. если сумма индексов каких-либо двух элементов матрицы, расположенных ниже главной диагонали, равна минимальному элементу для всей матрицы, то вывести на экран сообщение "да", иначе - сообщение "нет" (( язык с++

👇
Ответ:
qpwo
qpwo
22.12.2022
#include <stdlib.h>
#include <iostream>
#include <iomanip>
using namespace std;

int main() {
const int n = 5;
int a[n][n];
int min;
int i1;
int j1;
int i2;
int j2;

srand(time(0));
for (int i = 0; i < n; i++){
 for (int j = 0; j < n; j++){
a[i][j]=10+(51.0 / RAND_MAX) * rand();
cout << fixed << setw (7) << a[i][j];
 }
cout <<endl;
}
min=a[0][0];
for (int i = 0; i < n; i++)
 for (int j = 0; j < n; j++){
 if (a[i][j]<min) min=a[i][j];
 }
 cout << "min=" << min << endl;
if ((min>=2)&&(min<=2*(n-1)*(n-2))) {
i1 = min / 2 / 2 + 1;
j1 = min / 2 - i1;
i2 = (min-i1-j1) / 2 + 1;
j2 = (min-i1-j1) - i2;
    cout << "Yes, ex: " << "i1=" << i1 << " j1=" << j1 << " i2=" << i2 << " j2=" << j2 << endl;}
     else cout << "No" << endl;
}

Пример:
45 53 36 32 11
18 53 12 58 20
20 28 57 26 24
14 19 33 54 27
43 38 41 23 22
min=11
Yes, ex: i1=3 j1=2 i2=4 j2=2
4,7(29 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
mironmashstem
mironmashstem
22.12.2022

Ғылыми графика. Алғашқы компьютерлер тек ғылыми және өндірістік есептерді шығару үшін қолданылды. Есептерден шыққан нәтижелерді дұрыс түсіну үшін оларды графикалық тұрғыда өңдеп, графиктер, мен диаграммалар, сызбалар тұрғызған. Машинадағы алғашқы графиктерді символдық режимде басып шығаратын. Кейін сызбалар мен графиктерді қағазға қаламұштың көмегімен сызатын арнайы құрылғылар – графиксалғыштар (плоттерлер) пайда болды.

Іскерлік графика – қандай да бір мекеме жұмысының көрсеткіштерін көрнекі түрде ұсыну үшін қолданылатын компьютерлік графиканың маңызды саласы. Іскерлік графиканың көмегімен жоспар көрсеткіштерін, есеп құжаттарын, статистикалық есептерді және т. б. объектілерді көрнекі түрде ұсынуға болады. Іскерлік графиканың программалық жабдықтары электронды кестелердің құрамында болады.

Контрукторлық графика - инженер - конструкторлардың, архитекторлардың, жаңа техниканы ойлап шығарушы өнертапқыштардың жұмысында қолданылады. Компьютерлік графиканың бұл түрі САПР - дың(систем автоматизации проектирования - жобалауды автоматтандыру жүйесі) міндетті элементі болып табылады. Конструкторлық графика құралдарын пайдалана отырып жазықтықтағы кескіндерді (проекциялар, сызбалар) ғана емес, кеңістіктегі үшөлшемді кескіндерді де жасауға болады.

Суреттеу графикасы (көркем графика) деп компьютер экранында ерікті түрде сурет салу мен сызуды айтады. Суреттеу графикасының пакеттері жалпы мақсатта пайдаланылатын қолданбалы программалық жасақтамалардың қатарына енеді. Суреттеу графикасында қолданылатын қарапайым программалық жабдықтарды графикалық редакторлар деп атайды.

Жарнамалық графика – теледидар пайда болғаннан кейін танымал бола бастады. Қазір компьютердің көмегімен жарнамалық роликтер, мультфильмдер, компьютерлік ойындар, видеодәрістер мен видеопрезентациялар жасалады. Оларды жасау үшін қолданылатын графикалық пакеттер осы мақсатта қолданылатын компьютерлердің жады мен жұмыс істеу жылдамдығына үлкен талап қояды.

4,6(89 оценок)
Ответ:
Makeev20
Makeev20
22.12.2022

const f0=1; fk=10; h=0.5;

var f:real; i:integer;

begin

f:=f0-h;

writeln('Фунты   Кг');

for i:=1 to round((fk-f0)/h)+1 do

begin

f:=f+h;

writeln(f:4:1,f*0.4:7:3);

end;

end.

2)

const f0=1; fk=10; h=0.5;

var f:real;

begin

f:=f0-h;

writeln('Фунты   Кг');

while f<fk do

begin

f:=f+h;

writeln(f:4:1,f*0.4:7:3);

end;

end.

3)

const f0=1; fk=10; h=0.5;

var f:real;

begin

f:=f0-h;

writeln('Фунты   Кг');

repeat

f:=f+h;

writeln(f:4:1,f*0.4:7:3);

until f>=fk;

end.

Результат:

Фунты   Кг

1.0  0.400

1.5  0.600

2.0  0.800

2.5  1.000

...

9.0  3.600

9.5  3.800

10.0  4.000

Объяснение:

4,8(58 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Информатика
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ