М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Hackerapo4ta
Hackerapo4ta
20.11.2022 08:40 •  Информатика

Вруки аналитика попала программа, которая выводит на экран число 6420. однако при копировании исходного кода произошла ошибка. ему определить, что должно было быть на месте символа █. паскаль си var i,size: integer; r: array of char; begin size : = ord('& ') - ord('! '); setlength(r,size); i : = ord('+'); for i : = (ord('$') - ord('$')) to (ord('%') - ord('! ')) do begin r[i] : = chr(ord('█') - ord(#9)- (ord('> ') - ord('< ')) * i); end; r[ord('.')-ord('*')] : = chr(ord('~')-ord('~')); for i : = 0 to size - 1 do write(r[i]); end. int i = '+'; char r['& ' - '! ']; for (i='$'-'$'; i< ('%'-'! '); i++) { *(r + i) = (char)('█' - '\t' - (('> ' - '< ') * i)); } *(r+'.'-'*') = '~' - '~'; printf("%s\n",r);

👇
Ответ:
AfinaBi
AfinaBi
20.11.2022
Знак вопроса подставь
4,8(61 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
Жулдуз111
Жулдуз111
20.11.2022
#include <iostream>
#include <stdio.h>
using namespace std;

int main(){
    int y;
    cin>>y;
    y=y%12;
    switch (y){
           case 4:{cout<<"Mouse"; break;}
           case 5:{cout<<"Bull";break;}
           case 6:{cout<<"Tiger";break;}
           case 7:{cout<<"Rabbit";break;}
           case 8:{cout<<"Dragon";break;}
           case 9:{cout<<"Snake";break;}
           case 10:{cout<<"Horse";break;}
           case 11:{cout<<"Goat";break;}
           case 0:{cout<<"Monkey";break;}
           case 1:{cout<<"Cock";break;}
           case 2:{cout<<"Dog";break;}
           case 3:{cout<<"Pig";break;}
           }
    cin.get();
    cin.get();
    return 0;
}
4,5(72 оценок)
Ответ:
эльвинчик2
эльвинчик2
20.11.2022

Перекладав за до перекладача з російської на українську (можуть бути розбіжності)

Пожвавлення за принципом "стоп-кадру". Воно ще носить назву лялькової анімації. Відбувається кадрове фіксування об'єкта, наприклад, за до фотокамери, потім відбувається зміна положення об'єкта в кадрі, потім знову відбувається фіксування. Морфінг-перетворення об'єкта. Проводиться заміна існуючого на інший, за принципом кількісного генерування кадрової структури. Класичний тип-ролик, створений з ряду окремих покадрових зображень, з почерговою їх зміною. Основним мінусом є високий ступінь трудомісткості процесу. Цей напрямок-одне з часто використовуваних. Воно являє собою ті види анімацій, які, як правило, використовувалися (і використовуються) в більшості мультиплікаційних фільмів. Кольорове пожвавлення-характеризується перетворенням кольору без зміни загального просторового положення. Анімація 3D-мультик, створений за до спеціалізованого програмного забезпечення (3ds MAX, XSI, MAYA), в яких створюються ключові сцени для майбутнього ролика. Спрайт-втілення даного виду анімації проводиться шляхом використання мови програмування. Захоплення руху – Capture Motion) - вид, найбільш точно передає всі нюанси природного пересування, міміки. Спеціальні датчики, поміщені на людей-акторів, приводяться у відповідність з контрольними точками моделі. При русі координати переводяться на них. Завдяки таким методам мультиплікаційні моделі оживають.

Объяснение:

4,6(88 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Информатика
Полный доступ к MOGZ
Живи умнее Безлимитный доступ к MOGZ Оформи подписку
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ