За до команд групи Рух створюють події переміщення виконавця по сцені. Так само, яку кінозалі можна знайти місце за купленим квитком, розташування виконавця визначається двома числами: X — позицією в рядку та Y-позицією у стовпці. У центрі сцени X = 0 та Y = 0. Якщо виконавця перемістити по горизонталі від центра праворуч, то його позиція в рядку відповідатиме X = а, де а — кількість кроків праворуч. Якщо виконавця переміщувати у зворотному напрямку, то вираз позиції у рядку набуде вигляду X = -а, де а — кількість кроків, а знак «->> вказує на напрямок руху — ліворуч. Аналогічно при русі вгору від центра Y = а, а вниз — Y =-а. Число a називають параметром команди, значення якого можна змінювати при складанні алгоритму.
Виконавець алгоритму в середовищі Скретч може також змінювати свій вигляд: колір і відображення. Так само, як зображають у коміксах, виконавець може «говорити» чи «думати». Такі команди зібрані у групі Вигляд
Викликати графічний редактор середовища Скретч можна за до вказівки Малювати або Редагувати вкладки Образи.
Зміна фону сцени відбувається аналогічно до зміни образу виконавця.
Скільки виконавців можна використовувати у проекті Скретч?
У проекті Скретч можна використовувати декілька виконавців.
Кожен із них виконуватиме свої дії на сцені за окремою програмою, що складає людина, яка працює з цим середовищем.
Для розробки проекту часто використовують різні графічні зображення, з якими можуть бути пов’язані події на сцені. Наприклад, якщо виконавець Рибка торкається краю акваріума — має повернутись у зворотному напрямку. Є графічні зображення. які використовують тільки для створення сцени проекту, наприклад, фон сцени або інше.
Образи виконавців, фон сцени і графічні зображення на сцені є об’єктами. їх список відображається під сценою
1
Объяснение:
По диаграмме видно, что числа попарно равны.
Причём 2 маленьких числа - четверть круга = 25%.
2 больших числа оставшиеся 75%.
Из чего мы делаем вывод, что сумма двух больших = 3 суммы маленьких.
А значит, и каждое маленькое число - в три раза меньше большого.
Осталось подобрать такие числа по формулам.
В D2 число 8 + что-то.
Ближайшее кратное трём (так как числа целые положительные) = 9.
D2: 8+А1=9; А1=1.
Тогда чтобы В стало = 3, нужно в ячейку С1 поставить -1.
А2 равно 3, от D1 ничего не зависит
2.удаление символов, изменение размера шрифта, изменение цвета символов.
3.1 текстовый процессор, графический редактор, табличный процессор,
программа для подготовки презентаций