uses
crt;
const
max=50;
var
a:array[1..max,1..max] of integer;
i,j,n,s,k:integer;
begin
writeln('wvedite razmernost matrici');
readln(n);
writeln('wvedite matricu ',n,' x ',n);
for i:= 1 to n do
begin
for j:= 1 to n do
read(a[i,j]);
end;
s:=0;
k:=0;
for i:= 1 to n do
begin
for j:= 1 to n do
if (j mod 2<>0) and (i mod 2<>0) then
begin
s:=a[i,j]+s;
k:=k+1
end;
end;
s:=round(s/k);
writeln('sredne arifmet znashenie s neshetnimi indeksami ravno ', s);
readkey
end.
Мова
Завантажити PDF
гати
Редагувати
У комп'ютерній графіці 3D-моделювання — це процес розробки математичного представлення будь-якої тривимірної поверхні об'єкта за до спеціалізованого ПЗ. Продукт моделювання є 3D-модель. Вона може бути представлена у вигляді програмного коду або відображена у вюпорті чи вювері, як 3D-модель, а також за до двовимірного зображення, що створюється за до процесу рендерингу. 3D-моделі можуть створюватись вручну або автоматично, у тому числі за до сканера. Виготовлення моделей вручну є подібним до створення скульптури в пластичному мистецтві.
D:byte;
Begin
WriteLn('1 - Ввести n1 и n2, 0 - выход');
ReadLn(D);
While D = 1 do
Begin
Write('n1 = ');ReadLn(n1);
Write('n2 = ');ReadLn(n2);
For n2:= n1 to n2 do
Begin
A:=n2;
B:=0;
While A>0 do
Begin
B:=B*10+A mod 10;
A:=A div 10;
End;
if B = n2 then Write(n2,' ')
End;
WriteLn;
WriteLn('1 - продолжить, 0 - выйти');
ReadLn(D);
End;
End.
Правда, я не уверен, что она правильно работает на любых числах, поэтому ещё одна версия:
Var
n1,n2,D:integer;
A,B:string;
Begin
WriteLn('1 - Ввести n1 и n2, 0 - выход');
ReadLn(D);
While D = 1 do
Begin
Write('n1 = ');ReadLn(n1);
Write('n2 = ');ReadLn(n2);
For n2:= n1 to n2 do
Begin
A:=IntToStr(n2);
B:='';
For D:= Length(A) downto 1 do
B:=B+A[D];
if A=B then Write(n2,' ')
End;
WriteLn;
WriteLn('1 - продолжить, 0 - выйти');
ReadLn(D);
End;
End.