Наприкінці XIX - на початку XX ст. Китай залишався напівфеодальною країною з імператорською формою правління (Маньчжурська династія). Жодна з капіталістичних країн світу не змогла перетворити цю величезну азіатську країну на свою колонію. Проте під виглядом оренди різних морських портів і територій, значних фінансових інвестицій Англія, Німеччина, Франція, Японія, Росія одержували дедалі більше привілеїв. Країна перетворювалася в напівколонію. Разом з тим китайська молода буржуазія була зацікавлена в розширенні внутрішнього ринку, ліквідації іноземної конкуренції та феодальних порядків, демократизації державного і суспільного життя.
У першому десятиріччі XX ст. швидко зростали антимань-чжурські та національно-визвольні настрої. Влітку 1905 р. під керівництвом Сунь Ятсена - відомого китайського революціонера-демократа - відбулося об'єднання різних китайських революційно-демократичних груп і організацій, що ставили своїм завданням ліквідацію монархії та встановлення республіки, в Об'єднаний союз
Объяснение:
Владимирская Богоматерь Икона передаёт полное нежности общение Матери и Ребёнка. (А)
Мадонна с младенцем, Пьетро Перуджино. Высокое Возрождение. религиозная живопись (В)
Эпоха в средневековье:
1)В центре вселенный бог;
2)человек выполняет миссию определенную богом
3)любовь -это религиозное чувство к богу;
4)наслаждение жизнью - это искушение дьявола;
5)уважение к человеку зависит от его социального положения.
эпоха возрождения:
1)в центре вселенной человек
2)человек не зависит от воли бога:
3)любовь -это высокое чувство человека к человеку;
4) наслаждение- это необходимая часть человеческой жизни;
5)уважение к человеку зависит от его личных качеств
А) эта эпоха средневековья; В) эпоха возрождения